Skip to main content

Ik heb een vraag dat morgen krijg ik een telefoon via de koerier. maar moet ik morgen op mijn opgeheven rekening betalen van 1 eurocent aan koerier. Morgen heb ik dan andere pasje. En deze moet nog 320 euro betalen via beheerrekening NL70RABOxxxxxxx008 automatisch incasso. 

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Hi @ssli7786 en welkom op het forum! De bezorging heeft inmiddels al plaatsgevonden vermoed ik, maar in het algemeen en voor toekomstige meelezers hier nog de uitleg. 

Het 1 cent pinnen is om te controleren of je toegang hebt tot de rekening die is opgegeven en is dus voor de veiligheid. Als je geen toegang hebt tot die rekening zal de bezorging niet lukken en zal de bestelling geannuleerd worden. Je kunt de bestelling dan opnieuw plaatsen, zorg dan wel dat je je rekeningnummer aanpast naar één waar je wel een bankpas van hebt en dus toegang tot hebt, of dat je tegen die tijd een werkende bankpas van de eerder opgegeven rekening hebt. Dan moet het goed gaan. Hopelijk is dit je inmiddels ook gelukt en heb je het toestel snel in huis!