Skip to main content
Beantwoord

Ik ontvang geen enkele authenticatie sms van derden

• March 12, 2025
  • 1 reactie
  • 28 keer bekeken

Hallo,

Ik heb onlangs mijn mobiele nummer naar KPN geporteerd en sindsdien ontvang ik geen sms-verificatiecodes meer van sommige derden. Ik heb geprobeerd mijn telefoon meerdere keren opnieuw op te starten en de geblokkeerde nummers in mijn sms-instellingen gecontroleerd, maar alles lijkt in orde te zijn. Kunt u mij helpen? Dit probleem is erg vervelend en frustrerend. Bedankt!

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Ali Raza. Welkom op de KPN Community! 

Ik kan mij voorstellen dat het knap lastig kan zijn als je op sommige sites of bij instanties niet meer kunt inloggen omdat je geen SMS ontvangt. Heeft zich dit inmiddels weer opgelost? 

Zo niet, kun je dan eens proberen de tweestapsverificatie opnieuw in te stellen bij één van de partijen waar je geen SMS van krijgt. Dan ben ik benieuwd of het dan wel lukt. 

Als dat niet ook niet helpt, dan kun je het beste contact opnemen met de helpdesk. Noteer dan van te voren enkele voorbeelden, zoals welke dag, tijdstip, instantie. Dan kan de helpdesk bepalen of ze een ticket voor je kunnen aanmaken. Hiervoor kan je het beste een belafspraak maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 14, 2025

Hoi ​@Ali Raza. Welkom op de KPN Community! 

Ik kan mij voorstellen dat het knap lastig kan zijn als je op sommige sites of bij instanties niet meer kunt inloggen omdat je geen SMS ontvangt. Heeft zich dit inmiddels weer opgelost? 

Zo niet, kun je dan eens proberen de tweestapsverificatie opnieuw in te stellen bij één van de partijen waar je geen SMS van krijgt. Dan ben ik benieuwd of het dan wel lukt. 

Als dat niet ook niet helpt, dan kun je het beste contact opnemen met de helpdesk. Noteer dan van te voren enkele voorbeelden, zoals welke dag, tijdstip, instantie. Dan kan de helpdesk bepalen of ze een ticket voor je kunnen aanmaken. Hiervoor kan je het beste een belafspraak maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.