Skip to main content

Zijn er momenteel problemen met het ontvangen van berichten (sms) bij KPN? Ik ontvang sinds begin afgelopen weekend geen verificatie code meer voor het inloggen in mijn webwinkel (inmiddels heb ik via een lange omweg en klantenservice de 2-stapsverificatie tijdelijk kunnen uitzetten), en inmiddels sinds gisteren ook niet meer voor een ander online account. Beide accounts zijn erg belangrijk voor mijn werk en ik moet in kunnen loggen.

Kunt u helpen?

Bedankt!
Janis

Hoi ​@Janis - Djen Design . Niet dat ik weet.  Als er een grote storing was geweest hadden we dat hier gelijk gemerkt.

Hoe is het nu? Weet je zeker dat het goed gaat met het achterliggende systeem wat je hier voor gebruikt?

Hi Erwin,

Ik heb nu via beide systemen via een omweg, servicedesk en met indienen van mijn identificatie de tweestapsverificatie uit weten te zetten. Ik weet zeker dat het niet aan beide systemen lag, omdat ik voorheen altijd wel netjes een bevestigende sms kreeg. Heel vreemd. Ik las overigens hier op het forum dat meer mensen hier ‘spontaan’ last van hebben. In ieder geval, voor nu is mijn probleem opgelost en heb ik gekozen voor een andere vorm van tweestapsverificatie.

Bedankt voor je antwoord!

Groet, Janis

Fijn dat het weer werkt. Mocht dit tóch weer gebeuren , laat het mij hier weten en dan ga ik wat dieper in de materie duiken.  Vooralsnog zie ik hier de afgelopen maanden weinig tot geen meldingen over. 

Reageer