Skip to main content

Ik krijg geen sms code van KPN, terwijl ik wel het juiste nummer invoer. Van andere bedrijven en personen ontvang ik wel een sms.

Hoi @Sky22 

Welkom op het forum van KPN.

Om welke KPN SMS code gaat het eigenlijk?
En naar welke nummer stuur je dan die SMS?

Graag wat meer verduidelijking om welke code het nu precies gaat, zodat we je hier op het forum goed kunnen helpen.


 


Hoi Michel,

Ik wil graag mijn abonnement verlengen, maar om in te kunnen loggen moet ik mijn 06-nummer invoeren. Dit heb ik ook gedaan, maar ik ontvang geen sms van KPN. Zelfs na 5 minuten wachten en opnieuw mijn 06-nummer invoeren, blijft het probleem bestaan. Hoop dat jij mij hiermee kunt helpen?

Groetjes, Sky


Hoi @Sky22 

Via de website van KPN is dat de enige manier, omdat je hiermee jezelf verifieert en KPN dan de zekerheid heeft dat de contractant zelf de aanvraag doet, en dus niet iemand anders.

Een ander manier om je KPN mobiele abonnement te verlengen, is om langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt te gaan.
De KPN medewerker in de winkel kan dan samen met jouw je mobiele abonnement verlengen.
Let wel!! Neem wel een geldig legitimatiebewijs mee naar de winkel.

Ook kun je telefonisch je mobiele abonnement verlengen.
Bel hiervoor met de klantenservice via het gratis telefoonnummer 0800-0402 of via een KPN mobiele aansluiting op 1200.

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: ik wil mij abonnement verlengen en je wordt doorverbonden met de afdeling opzeggingen, contractbeheer en verlengingen.

Deze afdeling is bereikbaar:

  • Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag Gesloten 
     

Je ziet zijn er gelukkig nog alternatieven om je mobiele abonnement te kunnen verlengen bij KPN, mocht het niet willen lukken via de website.


Michel bedankt, ik zal binnenkort naar een kpn winkel gaan.


Jammer dat het misloopt met de verificatie sms @Sky22 😕

Je kunt overigens voordat je naar een winkel gaat ook even met ons bellen via 1200 of 0800 - 0402, mijn telefonische collega's sturen bij het verlengen óók een verificatie sms maar dit gaat via een ander systeem dus ik hoop dat die dan wel aan gaat komen.

Lukt dat ook niet, dan wordt het wel echt een bezoekje aan 1 van onze winkels. 


Reageer