Skip to main content

Ik ben nu al een aantal dagen bezig met het verifiëren van een account en moet hiervoor een verificatie doen met mijn telefoonnummer. Dit werkt alleen niet. Ik krijg pas na minstens een uur een bericht en het gekke is, dat deze dan uit zich zelf weer weggaat zonder dat ik hem open of verwijder. Heel vreemd en als ik het bericht wel snel genoeg lees en het code te zien krijg en invul, dan werkt deze niet (ik denk omdat ik het sms'je pas veel later krijg). Kan iemand mij vertellen hoe dit zit?

 

Ik ben in het buitenland al 6 maanden en heb meerdere Indonesische simkaarten gebruikt maar zo nu en dan gebruik ik mijn eigen simkaart omdat ik iets moet verifiëren. Ik heb daar geen problemen mee gehad tot een paar dagen geleden.

Goedemorgen Teddy, welkom bij de KPN Community. Komen normale sms'jes dan wel goed binnen. Ik vrees dat wij alleen de afgifte van de sms'jes verzorgen em heb dan niet direct invloed op lokale dekking en het verificatiesysteem zelf. Kun je niet op een andere wijze verifiëren, bijvoorbeeld een authenticator app?  


Nee ik kan helaas niet op een andere manier verifiëren. En het gaat niet om het verifiëren van een account maar bij meerdere. Probeerde het vandaag voor PayPal maar dat lukte ook niet helaas.


Dat blijft vervelend natuurlijk, vooral bij betaaldiensten. Je kan altijd even rechtstreeks contact met ons zoeken via Twitter of Facebook. Ik weet niet of er iets aan te doen is maar er kan dan ook een ticket voor je aangemaakt worden nadat er een aantal zaken zijn langsgelopen.


Ik krijg ook geen sms binnen in het buitenland en moet geld overmaken en met sms word deze geactiveerd. 


Dan is mijn advies ook om contact te zoeken met de klantenservice @CWes. Dan lopen mijn collega's dat voor je na en maken dan eventueel een ticket voor je aan. 


Beste Remco 

 

heb gisteren en vandaag al gewacht op telefonisch contact maar blijkbaar is dit ook niet mogelijk in het buitenland?? 


Wat bedoel je dan precies CWes? Heb je helemaal geen dekking en zou je worden teruggebeld? 


Ik heb zeker dekking en ook extra bundel aangeschaft blijkbaar ben ik voor de KPN niet bereikbaar gisteren zouden ze me tussen 8.00-8.15 bellen en later in de middag. Tevergeefs 

of ze hebben niet gebeld of ik ben niet bereikbaar 


@CWes heeft u gebeld en heeft een KPN medewerker beloofd dat u terug gebelde zou worden dan?


Nee heb via de chat aangegeven dat alles wat jullie opgeven om sms te kunnen ontvangen hebben we geprobeerd en helaas tevergeefs.

kijk via de bank een bevestiging sms zodat ik betaling kan verwerken, deze komen niet binnen.

 

op mijn nummer komen wel de sms binnen heb dan ook een terugbelverzoek via sms ontvangen op een van de 5 nummers eindigt op 777. Hier zouden ze me ook op bellen om het probleem te verhelpen 


Nou euhm... vergeet het maar, KPN gaat u niet bellen...


Reageer