Skip to main content

Goedemorgen,

Ik wil graag overstappen naar Sim Only van KPN om het feit dat ik ook al KPN thuis heb. Ik zit op dit moment bij Vodafone.

Voor mijn werk reis ik regelmatig naar Turkije (3 weken per keer). Het fijne aan Vodafone is dat Turkije gewoon bij de EU bundel hoort. Ik lees al dat dit bij KPN niet het geval is, maar dat je wel een internet pakket kan nemen, en bellen is 1 euro per minuut. 
Is er misschien iets wat gedaan kan worden om Turkije vast in mijn maandprijs toe te voegen zodat dit gewoon in mijn abbo zit? UIteraard wil ik hiervoor extra betalen.

Iedere reis €25 voor internet vind ik een beetje ovedreven gezien ik ongeveer 150 dagen per jaar daar zit.

Alvast dank voor het advies!

Groetjes Lesley

Hallo @initdebug 

 

Als je zo vaak in Turkije verblijft dan kan je beter bij Vodafone blijven, die is ook actief in Turkije dus dat is de reden dat ze dat gewoon in hun EU bundel hebben zitten.

KPN is een Nederlandse provider en daar dus niet actief.
Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat KPN dit zou kunnen aanbieden in een abonnement tegen een beperkt extra bedrag.

Je zal dus altijd met die data bundels en hoge belkosten te maken krijgen als je naar KPN overstapt, uiteindelijk ben je dan veel duurder uit dan als je bij Vodafone blijft.


Welkom op de community @initdebug, wij hebben een bundel voor Turkije, maar als je zo vaak daarheen gaat is dat voor jou niet ideaal. Het is bij ons geen onderdeel van de EU roaming, en ik verwacht ook niet dat dat binnenkort veranderd. Zoals GeSp al zegt ben je wat dat betreft gunstiger uit waar je nu zit.


Reageer