Skip to main content

Ik vond een mobiele telefoon met een KPN kaart

• November 9, 2025
  • 3 reacties
  • 85 keer bekeken

Tatianapedro
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img+1

Hallo, ik vond een mobiele telefoon op straat. Ik heb een KPN-kaart, tot nu toe heeft niemand gebeld. Ik kan geen informatie vinden van de eigenaar. Kunt u mij helpen? 

3 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 9, 2025

Ja, dat kunnen de moderators op het forum. Zij kunnen de eigenaar (aan de hand van het simkaart nummer) inlichten en jullie met elkaar in contact brengen. 

Dus 'even' wachten totdat één van de moderators zich hier meldt. Dat kan tot 2 dagen duren. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Tatianapedro en welkom bij de KPN Community!
Wat super dat je dit meldt. 💚 Ik zou zwaar in de stress zitten als ik mijn toestel kwijt zou raken, dus als iemand dan zo zijn of haar best doet om het toestel weer terecht te laten komen geeft mij ook weer hoop! 
Ik reageer daarom ook eerder dan normaal, zo komt het toestel hopelijk ook weer sneller terecht. 🙂

Wij kunnen dit inderdaad doorgeven aan de eigenaar van het toestel. Wil jij hiervoor in je communityprofiel het volgende zetten: 

• Het simkaartnummer die op het simkaartje in het toestel staat
  • Je contactgegevens (telefoonnummer, e-mail adres bijvoorbeeld)

Dan kunnen we een mail sturen aan de eigenaar en kan die weer contact met jou opnemen. Geef je hier een seintje als je dit gedaan hebt? 

Tatianapedro
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 9, 2025

Hoi Hoi ​@Sanne van KPN 

Mijn gegevens in mijn profiel zijn actueel.

Het nummer op de simkaart is

Het is een minikaart met nummers aan de boven- en onderkant. Er staat PLAY op.

Bedankt voor de hulp!

Admin: simkaartgegevens verborgen en naar je profiel verplaatst

Jasper van KPN
Moderator

Dank voor de gegevens ​@Tatianapedro, ik heb ze naar je profiel verplaatst. In verband met privacy is het belangrijk om nooit privégegevens openbaar te delen, van jezelf niet en van anderen niet 😉

Met dat nummer ben ik gaan zoeken, maar ik kom geen KPN aansluitingen tegen. Is het echt een KPN simkaart? Of kan er mogelijk een typefout in het nummer zitten?