Skip to main content
Vraag

Ik wil dat mijn bestelling binnen een bepaalde tijd wordt geleverd

• April 19, 2025
  • 6 reacties
  • 74 keer bekeken

Hallo, ik heb een aanvraag ingediend om over te stappen naar een KPN-abonnement met behoud van nummer. Omdat ik geen Nederlandse nationaliteit heb, moest de koerier die de bestelling kwam afleveren mijn identiteitsbewijs controleren en 1 cent van mijn bankpas afschrijven. De koerier arriveerde op de afgesproken datum, maar vanwege verbindingsproblemen kon hij de betaling van 1 cent niet ontvangen en zei dat hij niet kon bezorgen.

Omdat ik de komende dagen mogelijk niet bereikbaar ben, wil ik er zeker van zijn dat mijn bestelling binnen een bepaalde tijd wordt bezorgd. Ik heb gekozen voor de periode van 12:30 tot 18:00 uur, maar ik ben beschikbaar tussen 16:30 en 18:00 uur. Is er geen mogelijkheid om dit voor een specifieke tijdsperiode te plannen? Help alstublieft.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • April 19, 2025

Nee, dat is niet mogelijk. Hopelijk bent u dan een van de laatste op de route van de koerier zodat hij aan het eind van de middag komt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 19, 2025

Dat hoop ik wel, anders zeg ik mijn KPN abonnement maar op. Ik heb nog nooit in mijn leven zo'n lang en negatief proces gezien.

• April 19, 2025

Omdat ik geen Nederlandse nationaliteit heb, moest de koerier die de bestelling kwam afleveren mijn identiteitsbewijs controleren en 1 cent van mijn bankpas afschrijven.

Dat heeft niets met je nationaliteit te maken. Dat moet bij alle nieuwe klanten van KPN. 

Erwin van KPN
Moderator

Is het allemaal goed gekomen, ​@Ataberk ?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 22, 2025

Is het allemaal goed gekomen, ​@Ataberk ?

Levering is gepland voor morgen. Ik hoop dat ik het kan ontvangen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 23, 2025

Gelukkig werd de bestelling tussen 16:00 en 18:00 bezorgd en kon ik hem ophalen. Nu is het alleen nog wachten op de overdrachtsdatum. Bedankt voor je hulp.