Skip to main content

Ik wil een ander toestel aanschaffen en mijn abonnement aanpassen. Volgens het abonnement is dit pas mogelijk per september 2021. 

Is het aanpassen eerder mogelijk bij de aanschaf van een nieuw toestel. Ik heb alle abonnementen van thuis en 2x mobiel bij KPN lopen.

Graag een antwoord op mijn vraag, mvrgr Jan

Je kunt gewoon een nieuwe telefoon kopen. Een lening (afbetaling) is niet verplicht. Ik heb mijn telefoon ook gewoon zo gekocht. (ben nog opgevoed dat je alleen leent voor huis, hypotheek dus, of auto)

Alleen als je ook een lening wilt (…) dan kan dat alleen i.c.m. verlenging (= nieuw abo op bestaande aansluiting nemen).

Je kunt van af 120 dagen voor de einddatum al een verlenging van je abonnement regelen. Volgens mij zit je redelijk tegen die termijn (net geen 4 maanden) aan. Het nieuwe abonnement kan pas beginnen als je huidige is uitgezeten. De toestellening en het nieuwe toestel direct (binnen die 120 dagen).

Of je koopt gewoon een nieuwe telefoon die je in 1 x afrekent.

Heb je al een Hussel abonnement? Dan kan je dat tussentijds aanpassen. Dat kan dan echter niet i.c.m. toestellening.


Bedankt voor het advies. Ik heb inderdaad een husselabonnement. Dan kan ik het aanpassen.

mvrgr Jan