Skip to main content

Ik wil een nieuwe simkaart aanvragen telefoon is kwijt

• April 5, 2026
  • 3 reacties
  • 17 keer bekeken

Zoals het titel zegt, ik kan helaas geen nieuwe simkaart aanvragen via de klantenservice zonder m’n nummer ter beschikking te hebben. Zou iemand graag mij helpen om zsm een nieuwe simkaart te sturen? het huidige is al geblokkeerd

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 5, 2026

Hallo ​@Michael95 ,

Je vraagt eenvoudig een nieuwe simkaart aan in MijnKPN via je browser of in de MijnKPN app. Voor 18:00 uur online besteld? Dan heb je 'm binnen twee werkdagen in huis. Gewoon met de post. 

Sneller een nieuwe simkaart nodig? Ga dan langs één van onze winkels. Vind een winkel bij jou in de buurt

bron: 

https://www.kpn.com/service/ugs/simkaart-e-sim-pukcode?page=1

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 5, 2026

om een of andere reden missen m'n email adres en mijn bezorgadres volgens het aanvraag pagina, terwijl ze wel zijn ingevuld in m’n gegevens, ik ben al jaren klant, dus waar komt dat fout vandaan? ik zie geen enkele opties om dat alsnog in te vullen

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 5, 2026

Hallo ​@Michael95 ,

Sneller een nieuwe simkaart nodig? Ga dan langs één van onze winkels. Vind een winkel bij jou in de buurt

Ga dan langs een KPN-winkel, dan krijg je het kaartje meteen mee.

Of contact opnemen met de klantenservice. Tijdens de paasdagen is de klantenservice echter gesloten voor dit soort administratieve handelingen.

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier: