Skip to main content
Beantwoord

Ik wil gebruik maken van de omruilactie maar heb mijn iphone 11 al omgeruild bij recommerce voor een nieuw toestel

• February 3, 2025
  • 5 reacties
  • 177 keer bekeken

Ik ben erg ontevreden over de manier waarop de omruil van de iPhone 11 van mijn dochter is afgehandeld. Sinds juli werkt haar telefoon niet meer en we hebben dit probleem destijds bij uw klantenservice gemeld. Helaas hebben we tot eind januari moeten wachten op een reactie van uw kant. Dit is een onacceptabel lange wachttijd.

Omdat mijn dochter als student echt niet zo lang zonder telefoon kan, hebben we zelf intussen een andere telefoon gekocht om de wachttijd te overbruggen. Daarna zou deze nieuwe telefoon door mijn vrouw gebruikt gaan worden. Bij de aankoop van deze overbruggings-telefoon bestond de mogelijkheid om een oude telefoon in te ruilen. We hebben de inruil zo lang mogelijk proberen uit te stellen, maar omdat we steeds maar geen antwoord kregen op onze herhaaldelijke verzoeken, hebben we uiteindelijk toch voor deze optie moeten kiezen.

We zijn blij dat we nu uiteindelijk wel een omruilvoorstel van uw kant hebben ontvangen en willen graag de iPhone 13 ontvangen. Het omruilvoorstel dat we gekregen hebben, vraagt om het inleveren van de iPhone 11. Dit hebben we echter al gedaan via Recommerce.

Ik begrijp dat de vergoeding voor de telefoon op de eerste inruilactie komt te vervallen. Deze kunt u mij factureren. Graag ontvang ik hiervan een bevestiging, zodat ik de omruil kan starten.

Beste antwoord door bnh

Ik vrees dat, als deze zaak al is afgehandeld, je toestel nu eigendom van Recommerce is. KPN niets meer voor je kan betekenen in deze kwestie, hoe vervelend dat ook is.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Rob321, welkom op onze community! Allereerst natuurlijk ontzettend balen dat dit zolang geduurd heeft. Ik weet niet of dit om te wisselen is als je toestel al bij Recommerce ligt. Wanneer heb je hem opgestuurd? Kunnen zij hem nog retour sturen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 4, 2025

Het recommerce traject is net afgehandeld. De telefoon was in voldoende staat en zou ook voldoen aan de eisen voor de omruil.  Heb je iets aan het trade in nummer?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 4, 2025

Wat vooral tegenvalt is dat jullie maanden niets laten horen en dan maken jullie het mijn probleem.

jullie kunnen in mijn tickets zien dat ik iedere keer zelf gebeld heb. Ook op een eerdere vraag via deze community krijg ik alleen de opdracht te wachten, en al die tijd moet ik maar hopen dat het goed komt. Dat ik zelf een tijdelijke oplossing heb moeten bedenken ontslaat jullie niet van enige verantwoordelijkheid om zorg te dragen voor een passende eind oplossing.

Daarom verwacht ik dat jullie de inruil als voldaan beschouwen. Graag ontvang ik hiervan een bevestiging, zodat ik de omruil kan starten

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 4, 2025

Ik vrees dat, als deze zaak al is afgehandeld, je toestel nu eigendom van Recommerce is. KPN niets meer voor je kan betekenen in deze kwestie, hoe vervelend dat ook is.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik snap dat je je gepasseerd voelt maar wat ​@bnh hierboven al noemt, hier is helaas geen oplossing meer voor als het afgehandeld is met je omruil.