Skip to main content

Vandaag belde ik met 0800  0402  en vertelde dat ik geen sms bericht van kpn wilde ontvangen en dat dan op de pagina: “ Aan of uitzetten verbruiksnotificaties”  dit uitgezet kon worden. Maar de medewerkster zei dat dit niet kon, dat ik dan van niemand meer sms’jes kon ontvangen. Klopt dit;

Groeten N J

Hoi ​@NelJo. Welkom op de community en bedankt voor je bericht. Wat de medewerkster zei, klopt niet helemaal. Bij KPN kun je de verbruiksnotificaties wel uitschakelen. Dit zijn sms-berichten die je ontvangt om je te waarschuwen als je bijna over je bundel heen bent of een sms-notificatie meer bij de start van de nieuwe factuurmaand. Het risico van het uitschakelen van deze notificaties is dat je niet op tijd merkt wanneer je over je bundel heen gaat. Onze klantenservice kan dit voor je uitschakelen, maar ze moeten eerst je gegevens verifiëren. Mijn advies is om een terugbelafspraak te maken met de klantenservice, zodat zij je verder kunnen helpen.

Ik hoop dat dit je vraag beantwoordt. Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten!

Dank je wel voor het antwoord, N J

Graag gedaan! Laat je nog wel even weten of het uiteindelijk is gelukt?

Het is gelukt, bedankt

Reageer