Skip to main content
Beantwoord

Ik wil graag BTW op mijn factuur

• August 18, 2020
  • 6 reacties
  • 118 keer bekeken

Ik wil graag de btw op mijn factuur vermeld zien.  
krijg dit niet voor elkaar in de KPN omgeving.

moet ik hiervoor bellen?

welk nummer?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist de btw specificatie toegevoegd. Op alle toekomstige facturen zal de btw specificatie worden toegevoegd. Graag gedaan!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• Nieuwkomer
  • August 18, 2020

Bellen helpt niet, dan zeggen ze dat je het hier aan moet vragen, en dat lukt ook niet. Ik snap niet waarom de BTW niet standaard op iedere factuur staat. 

Duco Douwstra

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 18, 2020

Belachelijk inderdaad, zelfs in de supermarkt staat standaard de btw op de bon vermeld.

Maar intussen geen oplossing hiervoor. Slechte service van KPN.

• Nieuwkomer
  • August 18, 2020

Riekt naar oplichting

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Nico888. Welkom op het KPN Forum! Ik heb de mogelijkheid om de btw specificatie toe te voegen aan jouw toekomstige facturen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Het 06-nummer kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 19, 2020

Ik heb de gegevens in het profiel gezet,

bedankt alvast!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 20, 2020

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist de btw specificatie toegevoegd. Op alle toekomstige facturen zal de btw specificatie worden toegevoegd. Graag gedaan!