Skip to main content

Kan ik dit zelf wijzigen? Ik zie de optie nergens in mijnKPN.

Goedemorgen @PeterKW, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het wijzigen van je incassodatum kan niet via MijnKPN, maar wél via onze klantenservice! Via 0800-0402, onze LiveChat functie of het Forum kan je jouw wens doorgeven. Er zijn wel bepaalde  incassodata die we niet gebruiken (eind en begin van de maand) in verband met onder andere het facturatiesysteem. Dus het kan zijn dat we jouw datum niet kunnen regelen, maar vast wel iets wat in de buurt van die datum zit.

Mocht je het via mij willen regelen, dan ontvang ik graag enkele gegevens. Dit kan je allemaal noteren in je Forum profiel. Het gaat dan om je: naam, postcode + huisnummer, klantnummer + 06-nummer, laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is en gewenste incassodatum. Die laatste twee kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen. Het is alleen zichtbaar (privé) voor jou en KPN moderators. Dan ga ik kijken welke datum lukt :slight_smile:


@PeterKW, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of je het inmiddels hebt kunnen aanpassen via onze klantenservice?


Beste @Susan_ 

 

Bij deze heb ik het aangepast in mijn profiel. (Kreeg geen e-mail dat ik een reactie had vandaar de wat vertraagde reactietijd)

 

Laat je even weten of ik het goed gedaan hebt? 

 

Met vriendelijke groet,

Peter


@PeterKW, welkom terug! :smile:  Ik heb de factuurdatum naar de 3e van de maand gezet, dat betekent dat de incasso zo'n 5 werkdagen later zal plaatsvinden. Volgens mij moet het nu helemaal goed komen! Let er wel op, hier gaat nog een factuurperiode overheen. 


Reageer