Skip to main content

Goedemiddag, graag ontvang ik graag per email *** de facturen van 2020 van:

  • het klein zakelijk abonnement
  • mobiel 06-***
  • mobiel 06-***
  • mobiel 06-***
  • mobiel 06-***
  • mobiel 06-***

Alvast bedankt! Groeten Eva Bakker-Simonis

 

Admin: alle privégegevens verborgen i.v.m. privacy

Goedemorgen, hoor graag wanneer ik de uidraaien mag ontvangen. Bedankt. Gr eva


Het kan helaas soms wel even duren (meerdere dagen) voordat er iemand reageert. Dit is een openbaar forum. 

Het is wellicht beter en sneller.om het via deze weg te proberen.

Succes.


Hi @evasimonis!

De facturen tot 20 maanden terug, kan je zelf vinden in je MijnKPN account :slight_smile: je kunt daar dus terug tot en met april 2020. heb je daar voldoende aan of wil je ze ook voor jan/feb/maart nog hebben? In dat geval ontvang ik nog graag pér nummer de naam- en adresgegevens van de contractant en het IBAN nummer dat geregistreerd staat voor de maandelijkse incasso, zonder die gegevens ter controle kan ik je hier niet verder mee helpen. Zou je dit in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag de gegevens waar het om gaat, in het persoonlijke opmerkingenveld noteren!


Het lukt helaas niet. Ik heb het hele jaar ook nodig (incl jan, febr, maart). Zou je die naar mij kunnen mailen misschien. Ik heb dat vorig jaar ook zo fijn kunnen doen. Bedankt!! Gr eva


Hallo @evasimonis , misschien is het een idee om de facturen maandelijks meteen te downloaden en uit te printen en op een eigen systeem op te slaan, dan heb je achteraf dat ‘gezeur’niet.

Zeker voor zakelijk gebruik is dat ten zeerste aan te bevelen.

 

 


Hoi @evasimonis,

@Maja_ geniet van een welverdiende vakantie, dus ik neem het eventjes over :blush:

Ik heb zojuist van alle doorgegeven nummers de facturen van januari t/m mei 2020 naar je verstuurd, naar het e-mailadres dat bij ons bekend is. De overige facturen kun je terugvinden in MijnKPN. Ik hoop dat je hiermee geholpen bent!