Skip to main content

Ik wil graag de sms voor de nieuwe maandbundel uitzetten

• February 4, 2026
  • 9 reacties
  • 45 keer bekeken

Ik wil graag de sms van mijn nieuwe bundel uitzetten. Hoe doe ik dat?

9 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@PatrickTramper 

Welkom op de community van KPN.

Hiervoor kun je de klantenservice van KPN bellen, via 0800-0402 of 1200 vanaf je KPN mobiele aansluiting.

Spreek dan nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik wil een medewerker spreken, en na de tweede vraag mobiel.

Zeg dan tegen de medewerker die je te spreken krijgt, dat je graag de automatisch sms voor de maandelijkse nieuwe bundels graag wilt laten uitzetten.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 4, 2026

Dat is wel erg omslachtig, maar dank voor het antwoord en een prettige dag nog.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@PatrickTramper 

Het is misschien wat omslachtig, maar helaas kun je het nog niet zelf uitzetten binnen Mijn KPN omgeving, omdat het een geautomatiseerde sms betreft.
Vandaar dat je contact moet opnemen met de klantenservice, om deze functie uit te laten zetten.

Ik begrijp uit je woorden, dat dit in jouw geval inmiddels is gebeurd.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi Patrick! Welkom op de KPN Community. Mag ik ook opmaken uit jouw bericht dat het inmiddels gelukt is? Ik snap dat het even omslachtig is dan maar ik hoop dat het dan is afgerond. Mocht ik nog wat voor je kunnen doen laat het dan weten!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 6, 2026

Ik heb zelf nog geen aktie ondernomen. Ik ben er over aan het nadenken om mijn abonnementen bij KPN op te zeggen. De laatste weken is regelmatig het internet van mijn glasvezel aansluiting even weggevallen. De snelheid is altijd ver onder de 1 gig, meestal rond de 0,6 gig down en 0,4 up (samen wel de geadverteerde 1 gig🤓). In combinatie met deze vreemde gang van zaken maakt dat mij geen tevreden klant. Helaas zit ik nog een jaar vast aan mijn thuisabonnement.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 6, 2026

Op zich zijn dat nog aardige snelheden voor het gemiddelde thuisverbruik. Maar je kan altijd KPN bellen om dit te laten uitzoeken.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dat is natuurlijk bijzonder vervelend. Ik vind het lastig om daar direct iets over te zeggen, het ligt er ook een beetje aan of het om Wifi of een bekabelde ververbinding gaat dan ​@PatrickTramper. Wifi is natuurlijk altijd onderhevig aan omgevingsfactoren.

Kijk anders eens in dit artikel op de kennisbank:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 6, 2026

Ook bekabeld is het niet sneller dan 0,8 gig. Op 3 meter afstand van de originele KPN super Wi-Fi versterker 0,6. Dat is snel genoeg, maar verkoop het dan niet als 1 gig. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Sorry Patrick, ik was even afwezig. Er zal altijd ook wat overhead op het netwerk zitten waardoor speedtesten soms wat lager dan verwacht kunnen uitvallen. Mocht je het idee krijgen dat de verbinding substantieel trager is dan normaal over een langere periode dan zou ik even contact zoeken met de klantenservice om alles eens langs te lopen, 1-op-1. 

Dat kan  dan via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt!