Skip to main content
Antwoord

Ik wil graag duosim in combinatie met multisim, kan dat?

• October 26, 2025
  • 5 reacties
  • 47 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik wil een duo sim aanvragen omdat ik 2 telefoons heb. Prive en zakelijk.  Ook zou ik naarst de duo sim een multisim willen zodat mijn apple watch blijft werken op het netwerk. Is dit mogelijk of moet er een keuze gemaakt worden?

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@dannyvann, je probeert een interessante constructie zo te zien. Ik zou in zo'n geval niet gaan voor een duo sim, aangezien je dan toestel A uit moet hebben staan om het op toestel B te kunnen gebruiken. En vice versa. 

Ik zou eerder naar een dual sim toestel kijken, een telefoon waar 2 simkaarten in kunnen. Je kunt daar dan een privé abonnement en een zakelijk abonnement in hetzelfde toestel hebben, en kan je per activiteit kiezen welke simkaart er wordt gebruikt. Dat scheelt het wisselen van toestel en is het voor multisim ook geen vraag meer 🙂

5 reacties

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • October 27, 2025

@dannyvann Allemaal op 1 nummer?

Dan nee dat kan niet tevens met een duo sim is maar 1 toestel bereikbaar de ander moet uit staan of vliegtuig stand.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 29, 2025

Je kan wel een duo sim aanvragen toch?  Hoeven niet tegelijkertijd aan te staan natuurlijk want ik heb maar één telefoon bij. Maar de apple watch zou wel altijd aan moeten staan. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 29, 2025

Je kan wel een duo sim aanvragen toch?  Hoeven niet tegelijkertijd aan te staan natuurlijk want ik heb maar één telefoon bij. Maar de apple watch zou wel altijd aan moeten staan. 

Beste ​@dannyvann je kunt bij een lokale KPN-winkel zo een duo-sim halen en dan gewoon experimenteren of het werkt met de smartwatch, anders de smartwatch gewoon via Bluetooth koppelen aan de telefoon(s).

• October 29, 2025

anders de smartwatch gewoon via Bluetooth koppelen aan de telefoon(s).

Dan werkt die niet al je de telefoon thuis laat. Bovendien betaal je dan nutteloos 5 euro per maand voor multisim. 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 29, 2025

Hoi ​@dannyvann, je probeert een interessante constructie zo te zien. Ik zou in zo'n geval niet gaan voor een duo sim, aangezien je dan toestel A uit moet hebben staan om het op toestel B te kunnen gebruiken. En vice versa. 

Ik zou eerder naar een dual sim toestel kijken, een telefoon waar 2 simkaarten in kunnen. Je kunt daar dan een privé abonnement en een zakelijk abonnement in hetzelfde toestel hebben, en kan je per activiteit kiezen welke simkaart er wordt gebruikt. Dat scheelt het wisselen van toestel en is het voor multisim ook geen vraag meer 🙂