Skip to main content

kopie van mijn contract wegens schade

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor verzoek aangemaakt

 

nodig voor verzekering


kopie van mijn contract wegens schade

 

Hallo @Zussie van Zundert , voor een snelle reactie kun je beter even bellen met 0800 0402.

Succes.

 


Hallo @Zussie van Zundert ,

Je kunt je dossier opvragen, maar dat moet wel per brief. Het werkt als volgt: 


Verzoeken voor het opvragen van een kopie dossier kunnen worden verzonden naar:

  • KPN Mobiel
    t.a.v. CMU / Team 1
    inzake opvragen dossier
    Postbus 13500
    9700 EG Groningen


In dit verzoek dien je de volgende gegevens te vermelden:

  • Naam
  • Adres
  • Mobiel nummer en klantnummer waarop het verzoek betrekking heeft.
  • Bij meerdere producten/aansluitingen dienen alle producten/aansluitingen vermeld te worden.
  • Een duidelijke omschrijving van het exacte verzoek
  • Kopie van geldig legitimatiebewijs
  • LET OP: Laat de klant voor het versturen van een kopie van het legitimatiebewijs gebruik maken van de KopieID app. Deze app schermt persoonlijke gegevens af. Via www.rijksoverheid.nl kan deze app gedownload worden.

Hi @Zussie van Zundert

Ik hoop dat het je inmiddels is gelukt om even te bellen met onze telefonische klantenservice, dat is de snelste manier om dat contract boven tafel te krijgen :blush:


@Maja_

Is dit een beleidswisseling? In de afgelopen jaren is telkens weer door jouw collega's uitgedragen dat dit verzoek alleen per brief kan worden ingediend. Er zijn werkelijk tientallen topics waarin dit terug te vinden is. 

 

edi

Ik begrijp inmiddels dat een lopend contract wel telefonisch is op te vragen, maar een ouder contract alleen per brief.  

 


@Maja_

edi

Ik begrijp inmiddels dat een lopend contract wel telefonisch is op te vragen, maar een ouder contract alleen per brief.  

Dit heeft inderdaad te maken met de ‘leeftijd’ van het contract én of het een KPN, Hi of Telfort contract betreft :slight_smile: