Skip to main content
Beantwoord

Ik wil graag een overzicht van verbruik in buitenland

• June 4, 2025
  • 1 reactie
  • 34 keer bekeken

Tijdens mijn reis heb ik op verschillende dagen een aantal MB’s verbruikt, terwijl naar mijn weten Roaming uit stond. Nu is er een vrij hoog bedrag gefactureerd en ik zou graag willen inzien waaraan ik deze MB’s verbruikt hebt. Is daar een mogelijkheid voor? Want ik heb het idee dat het niet klopt. Alvast bedankt.

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@MMolenaar 

Welkom op de community van KPN.

Ik begrijp uiteraard dat je daar graag inzage in wilt, zeker als het om een redelijk hoog bedrag gaat.
Deze kosten en specificatie vindt je allemaal terug op de komende mobiele factuur, deze zijn voor het uitdraaien van de komende factuur helaas nog niet inzichtelijk.

Op de mobiele factuur zie je dat allemaal netjes terug vanaf bladzijde 2 van deze factuur, inclusief de landnaam waar je verbleef.

Mochten er dan volgens jouw fouten op staan, dan kun je daarover bellen met de klantenservice van KPN via telefoonnummer 0800-0402 of je maakt een terugbel afspraak.
Klik voor het maken van een terugbel afspraak, op de volgende link: Terugbel afspraak inplannen

Dus het is voor nu even wachten op de aankomende factuur.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@MMolenaar 

Welkom op de community van KPN.

Ik begrijp uiteraard dat je daar graag inzage in wilt, zeker als het om een redelijk hoog bedrag gaat.
Deze kosten en specificatie vindt je allemaal terug op de komende mobiele factuur, deze zijn voor het uitdraaien van de komende factuur helaas nog niet inzichtelijk.

Op de mobiele factuur zie je dat allemaal netjes terug vanaf bladzijde 2 van deze factuur, inclusief de landnaam waar je verbleef.

Mochten er dan volgens jouw fouten op staan, dan kun je daarover bellen met de klantenservice van KPN via telefoonnummer 0800-0402 of je maakt een terugbel afspraak.
Klik voor het maken van een terugbel afspraak, op de volgende link: Terugbel afspraak inplannen

Dus het is voor nu even wachten op de aankomende factuur.