Skip to main content
Beantwoord

Ik wil graag een vervangende simkaart aanvragen na verlies telefoon in het buitenland

• February 24, 2025
  • 3 reacties
  • 60 keer bekeken

Ik ben mijn simkaart kwijt . Ik woon tijdelijk in het buitenland en heb veel van mijn accounts gelinkt aan mijn kpn nummer om te kunnen inloggen met de verificatie procedure 

In het standaard proces kan je via app aanvragen . Maar dat kan niet als ik niet sms kan bevestigen 

ik kan ook niet naar de winkel en wil heel graag dat er een nieuwe kaart wordt opgestuurd naar het bekende adres ( wat bij mijn moeder is ). Dan kan zij de kaart in een telefoon doen en mij helpen met inloggen

Ik wil graag in mijn Gmail , maar kan daar niet in momenteel zonder de sms verificatie. 

zou heel graag dit telefonisch regelen of via hier. Dank . 

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi ​@sarahdienaar, wat rot dat je je sim kwijt geraakt bent terwijl je in het buitenland verblijft. 

Ben je er uit gekomen met de tip van ​@AriënC? Bellen is inderdaad de snelste oplossing. Mocht dat eventueel handig zijn, hier vind je alle manieren:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 24, 2025

Bel dan naar +316 1200 1200 (let op met belkosten). 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@sarahdienaar, wat rot dat je je sim kwijt geraakt bent terwijl je in het buitenland verblijft. 

Ben je er uit gekomen met de tip van ​@AriënC? Bellen is inderdaad de snelste oplossing. Mocht dat eventueel handig zijn, hier vind je alle manieren:

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 27, 2025

Ik wil graag in mijn Gmail , maar kan daar niet in momenteel zonder de sms verificatie. 

Weet je zeker dat dit sms is? Want Google stuurt bij mij een bericht naar m'n telefoon wat gewoon op het scherm komt.

Werkt ook met verbinding via wifi zonder simkaart.