Skip to main content

Ik wil een vacature later betalen, maar ik snap niet hoe ik dat moet doen. Ik heb geen barcode

Met de afdeling Collections bellen voor uitstel. Dit kan maximaal 1 maand en ontslaat je volgende maand niet van betaling. Dan dus 2 maanden in 1 x betalen. Gaat dat wel lukken.

Collections is bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 16:45 uur. Via het kpn nummer 0800-0402 .


Hallo @Jolanda pomp ,

Je kunt via internet eenvoudig eenmalig uitstel van betaling aanvragen. Je hebt geen barcode nodig. Wel een gewone betaalcode die je via e-mai hebt ontvangen. 

 

https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/betaling-uitstellen.htm

Betaling uitstellen

Maak zelf je betaalafspraak met de betaalhulp

Belangrijk is dat je geen lopende betaalafspraak bij KPN hebt en dat je eerdere afspraken bent nagekomen. 

 

Je openstaande factuur betalen

Hier kun je alles regelen rondom het betalen van je factuur. Je gebruikt de betaalcode die je eerder in de e-mail en smsmet de betalingsherinnering van KPN hebt gekregen. Zo kunnen we jouw rekening opzoeken.


Wat zijn de voorwaarden?

  • Je hebt een code van ons ontvangen via e-mail en sms. Zonder de code werkt de betaalhulp niet.
  • Je hebt een Mobiel abonnement, een vaste aansluiting (TV, Internet en Bellen) van KPN of een Digitenne abonnement. 
  • Je kunt alleen een afspraak voor een betaling maken: voor je laatst ontvangen factuur. Als je maar 1 factuur hebt openstaan. Als de originele factuurdatum minder dan 31 dagen geleden is. Als het bedrag van de factuur lager dan 500 euro is. 
  • Je kan geen betaalafspraak maken als je geblokkeerd bent. Als je geblokkeerd bent, kan je door je openstaande factuur te betalen weer gebruik maken van je KPN diensten.

Bellen met 0800-0402 kan ook. Nu nog tot 18.00 of anders maandag weer vanaf 8.00. Spreek in "Collections".


Ik heb  betaal code maar kan niet instellen al ik later wil betalen helaas 


Hoi, @Tineke Visser 

Bel even naar het nummer van kpn en vraag naar “Collections". Dat gaat het snelst.

Hier duurt het 3 dagen voordat iemand van kpn aan je vraag toekomt. Bovendien kan die dit niet behandelen.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur 
Zon- en feestdagen gesloten.