Skip to main content
Ik wordt lastig gevallen door verschillende gsm nrs, deze nrs zijn van exschoonzoon

Hallo @opadre52

Het snelste is bellen naar de klantenservice. Je krijgt dan direct gratis een nieuw nummer.
Je oude nummer kun je daarna niet meer terugkrijgen, de keuze is definitief en onherroepelijk!

De klantenservice is gratis te bellen via 1200 met je mobiel of 0800-0402 met elke NL telefoon.

 

Admin: toevoeging vanuit het moderatieteam. Via het forum mogen we geen telefoonnummers wijzigen.


Hallo @opadre52, welkom terug! Wat ontzettend vervelend dit, zeg! Ik kan me voorstellen dat je een ander telefoonnummer wilt. Wat Ruud hierboven zegt, klopt: bel even naar de telefonische klantenservice. Dan kan het meteen voor je worden aangepast. We mogen dit op het forum, in verband met controle checks, niet aanpassen voor je namelijk. Succes ermee!
Het is geregeld. Bedank voor de reaguursels. Deze post kan opgeheven worden.
Top, jij bedankt dat je het nog even liet weten!

goed avond

ik wil graag mijn telefonnummer wijzigen


Beste @gharmian, welkom! Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met de gratis telefonische klantenservice via 0800-0402. Via het forum mogen wij, in verband met het versturen van een verificatiesms, geen wijzigingen doorvoeren.Â