Skip to main content

Ik wil graag een nieuwe telefoon bestellen op mijn eigen naam. Ik woon nog thuis, maar heb wel maandelijks een vast salaris. Als ik steeds een van de laatste stappen kom, word er steeds gezegd dat het niet mogelijk is. Zou ik hierbij geholpen kunnen worden?

Hallo @Claire hooiveld , ben je minderjarig, dan kan alleen 1 van je ouders dat voor je regelen.

Een ander obstakel kan zijn dat je een toestel wilt kopen dat duurder is dan € 250, dan komt de BKR om de hoek kijken en wordt er een baten/lasten-toets toegepast.

 


Nee, ik ben meerderjarig. Dus ik wil graag nu een abonnement op mijn eigen naam afsluiten. Dus ik denk dat het momenteel het 2de geval is dat u noemt 


Goedemiddag en welkom op het forum @Claire hooiveld . Je kunt een proefberekening doen via: https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/gespreid-betalen.htm Als je daar al jouw gegevens invult dan kun je zien wat er voor jou mogelijk is. Let er wel op dat je juiste dingen invult bij met name gezinssamenstelling, ondanks dat je nog thuis woont bij je ouders mag jij als zelfstandig persoon invullen dat je alleenstaand bent.