Skip to main content

Ik wil graag korting hebben op mijn abonnement van KPN compleet wanneer gaat het gebeuren.

*admin: eigen topic voor je aangemaakt

Ik wil ook graag korting op mijn huur, zorgpremie, telefoonrekening en het liefst ook nog op de boodschappen die ik dagelijks bij de AH doe. Ik denk alleen niet dat je er op hoeft te rekenen dat dit gaat gebeuren @marnie44 


Hallo @marnie44 , korting zul je niet nog eens krijgen, dat heb je namelijk bij het afsluiten van je abo al een keer gehad.

Je zou wel je abo eens door kunnen spitten of daar onderdelen bij zitten die je toch niet (meer) gebruikt en op kunt zeggen, dan wordt het ook al goedkoper voor je.

 


Het kan natuurlijk ook zijn dat @marnie44 bedoelt dat de kortingen die bij KPN Compleet horen nog niet zijn verwerkt op het abonnement (€5,- entertainment korting, €5,- korting op mobiel)


Het kan natuurlijk ook zijn dat @marnie44 bedoelt dat de kortingen die bij KPN Compleet horen nog niet zijn verwerkt op het abonnement (€5,- entertainment korting, €5,- korting op mobiel)

Als je entertainmentkorting krijgt, dan heb je Hussel. En als je Hussel hebt, dan heb je geen Compleet meer. Want Compleet bestaat niet meer bij Hussel 😉


Het kan natuurlijk ook zijn dat @marnie44 bedoelt dat de kortingen die bij KPN Compleet horen nog niet zijn verwerkt op het abonnement (€5,- entertainment korting, €5,- korting op mobiel)

Als je entertainmentkorting krijgt, dan heb je Hussel. En als je Hussel hebt, dan heb je geen Compleet meer. Want Compleet bestaat niet meer bij Hussel 😉

Geen speld tussen te krijgen 😉 Maar dan nog weten we niet wat TS precies bedoelt. Als ze als bestaande klant korting wil dan gaat dat helaas niet gebeuren. 


Hallo @marnie44, zoals je aan de bovenstaande reacties ziet zijn er nog een paar vragen over de situatie. Ik ben daar ook benieuwd naar, zou je kunnen toelichten wat voor korting je precies bedoelt? :slight_smile:


Hoi @marnie44 

KPN vindt het een hele eer dat je al vele jaren een trouwe klant bent. Bedankt voor het vertrouwen in KPN 💚

KPN schrijft : Elke dag werken we aan een nóg beter KPN. Zo blijven we investeren in een snel en stabiel netwerk, die juist nu heel belangrijk is. En in nieuwe diensten en een innovatieve oplossingen. Zo stellen we een zo aantrekkelijk mogelijk pakket voor je samen. Met aanvullende diensten, zoals Netflix ,Spotify, Amazone Prime en nog veel meer. 

Om klanten, nieuw en bestaand, te belonen in dat vertrouwen, is er KPN Compleet en kpn Hussel. Wanneer je meerdere diensten van ons afneemt, krijg je méér voordelen. Blijvend!

Ik snap jouw vraag om korting aangezien nieuwe klanten ook korting aangeboden krijgen. Maar JanD slaat de spijker op z'n kop. Iedere nieuwe klant krijgt eenmalig een welkomstgeschenk. Momenteel geeft KPN korting op het abonnement of de Super WiFi als cadeau bij je nieuwe abonnement. Wanneer we dat vaker doen, wordt dat links- of rechtsom verrekend in het maandbedrag van iedere gebruiker. KPN investeert liever in een goed netwerk, zodat al de klanten daarvan kunnen profiteren. En hopelijk tevreden zijn met de dienstverlening.

Â