Skip to main content

Wat een heerlijk digitaal bedrijf. Alles kan via internet worden afgesloten, gewijzigd en besteld. 
alleen opzeggen van mobiel abonnement moet telefonisch, zodat ze je kunnen proberen over te halen…

 

ik wil mijn mobiel abonnement gewoon via mijn kpn kunnen beëindigen!

Online opzeggen kan via deze link:

https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen/opzegging-doorgeven.htm


Hallo @Grietinus k ,

Opzeggen kan ook digitaal en zelfs per brief. Maar ik adviseer je om toch te bellen naar 0800-0402 omdat de opzegging dan meteen wordt verwerkt.

 

Bron:

 https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen.htm

 

Kan ik online of per brief opzeggen?

Je kan ook online of per brief opzeggen. Het duurt echter maximaal vier weken voordat de opzegging is verwerkt. KPN belt je altijd om de opzegging te bevestigen. Als ze je de eerste keer niet bereiken, dan proberen ze het nog acht keer.

Online: vul hier het online opzegformulier in. Ze bellen je altijd om te bevestigen. Dit doen ze met een 088 telefoonnummer. 

Per brief: Stuur een brief naar het onderstaande adres. Het advies is om de brief aangetekend te versturen. Ze bellen je altijd om te bevestigen. Ze doen we met een 088 telefoonnummer. 

KPN Klantenservice
T.a.v. Opzeggen
Postbus 235
2400 AE Alphen aan den Rijn

Een schriftelijke opzegging moet minimaal de volgende gegevens bevatten:

- Naam (van de abonnee)
- Adres en woonplaats
- Telefoonnummer (je mobiele nummer als je geen vast nummer hebt)
- Geboortedatum
- Contractnummer van het op te zeggen abonnement
- Rekeningnummer waar het abonnement van wordt afgeschreven
- Datum van opzegging (wensdatum, houd rekening met opzegtermijn)
- Welke producten je op wilt zeggen
- Reden van opzegging


Bedankt, opgezegd.


Je hebt opgezegd. Mooi. Het is pas opgezegd als je een opzegbevestiging van KPN ontvangen hebt waarin de definitieve opzegdatum wordt vermeld. 


Bedankt, opgezegd.

Let op de opmerking uit mijn eerste reactie :

Het duurt echter maximaal vier weken voordat de opzegging is verwerkt. KPN belt je altijd om de opzegging te bevestigen. Als ze je de eerste keer niet bereiken, dan proberen ze het nog acht keer.

Tot die tijd is er niet officieel opgezegd!