Skip to main content

Hoe kan ik mijn Multisim voor smartwatch abonnement deactiveren

Hallo @Cooper36 ,

Hoe verwijder ik KPN Multisim van de Apple Watch?

Je hebt een nieuwe Apple Watch gekocht en daar wil je graag KPN Multisim op activeren. Maar dit lukt niet, omdat dit nog actief is op jouw oude Apple Watch. De oplossing is om de KPN Multisim van de oude Apple Watch te verwijderen. Dit kan je doen via jouw iPhone; jouw oude Apple Watch is niet nodig. Hieronder de instructies:

  1. Open de Watch-app op je iPhone.
  2. Tik op het tabblad 'Mijn Watch' en vervolgens op 'Mobiel netwerk'.
  3. Kies het informatie-symbool naast het abonnement dat je wilt verwijderen.
  4. Kies ‘Beheer KPN NL-account’.
  5. Log in met je KPN ID.
  6. Kies het eSIM-abonnement dat je wilt deactiveren.
  7. Tik op ‘Uitzetten’ en bevestig dit door nogmaals op ‘Uitzetten’ te tikken.
  8. Kies ‘Sluiten’. Multisim op jouw oude Apple Watch wordt nu uitgezet.
  9. Kies het informatie-symbool naast het abonnement dat je wilt verwijderen.
  10. Kies ‘Verwijder KPN NL-abonnement’. Bevestig jouw keuze door nogmaals op ‘Verwijder KPN NL-abonnement’ te klikken.
  11. Jouw Multisim profiel is nu verwijderd.

Of ..,,

Hoe verwijder ik KPN Multisim van de Samsung Galaxy Watch?

Je hebt een nieuwe Samsung Galaxy Watch gekocht en daar wil je graag KPN Multisim op activeren. Maar dit lukt niet, omdat dit nog actief is op jouw oude Samsung Galaxy Watch. De oplossing is om de KPN Multisim van de oude Samsung Galaxy Watch te verwijderen. Dit kan je doen via jouw smartphone; jouw oude Samsung Galaxy Watch is niet nodig. Hieronder de instructies:

  1. Open de Galaxy Wearable app op je smartphone.
  2. Kies ‘Instellingen horloge’.
  3. Ga naar ‘Mobiele abonnementen'.
  4. Kies ‘Abonnementen beheren’.
  5. Vul jouw KPN inloggegevens in en druk op ‘Inloggen’. Accepteer eventuele cookies.
  6. Kies het eSIM-abonnement dat je wilt deactiveren.
  7. Tik op ‘Uitzetten’ en bevestig dit door nogmaals op ‘Uitzetten’ te tikken. Je multisim wordt nu gedeactiveerd.
  8. Schakel jouw multisim abonnement uit. Bevestig jouw keuze door op ‘Ok’ te klikken.
  9. Kies ‘Abonnement verw.’. 
  10. Vink ‘Ik neem contact op met KPN om mijn abonnement op te zeggen als ik het niet meer nodig heb.’ aan.
  11. Druk op ‘Verwijderen’. Het multisimprofiel wordt nu verwijderd.

bron:

 


Gelukt, moest er wel de sim voor uitwisselen met mijn toestel waar de watch aan gekoppeld is.

thanks!


Reageer