Skip to main content
Antwoord

Ik wil mijn refurbished iphone 13 graag retourneren

• October 6, 2025
  • 11 reacties
  • 140 keer bekeken

Vandaag geleverd opgestart en batterij kwaliteit 90 procent dus die hoef ik niet kan ik die terug brengen in de kpn winkel en een ander toestel uitkiezenĀ 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@J.D.A, welkom op onze community! Ik zie dat ​@Marlon92Ā al meedenkt. Ik weet niet precies wat het beleid is met de accu's maar ik kan me voorstellen dat dit per situatie wat verschilt. Als jij ontevreden bent over je toestel kun je m binnen de 14 dagen zichttermijn natuurlijk nog gewoon retourneren.

11 reacties

• October 6, 2025

Als jij een nieuw toestel wil, dan moet je een nieuw toestel kopen. En geen gebruikt toestel. Als jij een gebruikt toestel koopt, dan is het logisch dat de accu niet meer 100% is.

• Auteur
  • Topper
  • October 6, 2025

Refurbished betekend batterij vervangen en schoongemaakt anders is het tweedehandsĀ 

• October 6, 2025

Ik geloof er niets van dat de batterij vervangen word. Waar heb je dat gelezen?

Batterij vervangen kost waarschijnlijk meer dan het hele toestel waard is.

Refurbished is gewoon een hip woord voor tweedehands.Ā 

Bij Coolblue doen ze ook niet aan batterij vervangen. 85% vinden ze nog prima

https://www.coolblue.nl/advies/wat-is-een-goede-batterijconditie-van-een-refurbished-iphone.html

En bij Swappie ook niet. 80%:

https://swappie.com/nl/blog/wat-je-moet-weten-over-iphone-batterijen/

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 8, 2025

Hoi ​@J.D.A, welkom op onze community! Ik zie dat ​@Marlon92Ā al meedenkt. Ik weet niet precies wat het beleid is met de accu's maar ik kan me voorstellen dat dit per situatie wat verschilt. Als jij ontevreden bent over je toestel kun je m binnen de 14 dagen zichttermijn natuurlijk nog gewoon retourneren.

• Auteur
  • Topper
  • October 8, 2025

KPN heeft het al netjes opgelost dus deze kan gestolen wordenĀ 

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • October 8, 2025

Wat fijn te lezen, het is voor je opgelost door KPN. šŸ˜Ž

Kun je ook vertellen op welke manier ze het hebben aangepakt/afgehandeld ​@J.D.A?Ā 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 8, 2025

KPN heeft het al netjes opgelost dus deze kan gestolen wordenĀ 

Je bedoelt gesloten worden denk ik ​@J.D.AĀ 

• Auteur
  • Topper
  • October 8, 2025

Idd 😬

• Auteur
  • Topper
  • October 8, 2025

Ze hebben me geholpen met het cancelen en goede adviezen gegeven welke ik dan het beste kon kiezen en dus heb een nieuw abonnement met een mooie nieuwe telefoonĀ 

Ā 

dus nu al weer 3e abonnementĀ 

heb alles bij kpn omdat het eigenlijk normaal altijd goed gaatĀ 

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • October 8, 2025

Fijn om er toch nog even op terug te komen en te reageren, gebeurt niet of zelden ​@J.D.AĀ šŸ˜Ž. Ik was gewoon heel erg benieuwd.Ā 

Mooi hoor, een passende oplossing heb je uitgereikt gekregen. Je bent tevreden, na enig gedoe, maar het is voor jou prettig afgehandeld.Ā 

Heel veel plezier met je nieuwe telefoon Ć©n je nieuwe abonnement!Ā šŸ¤—

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Fijn dat het goed opgelost is ​@J.D.A! Bedankt voor het delen ook inderdaad 😊Ā