Skip to main content
Beantwoord

Ik wil niet dat voicemail aangeeft dat deze is uitgeschakeld

• July 4, 2025
  • 5 reacties
  • 60 keer bekeken

Ik wil niet de stem die aangeeft dat ik de voicemail heb uitgeschakeld als deze is uitgeschakeld. Ik wil dat de telefoon van de beller blijft overgaan. Wat is hiervoor de oplossing?

Beste antwoord door Josennel

Dag Jan, het probleem is inmiddels opgelost. Ik ben met mijn mobiel naar de KPN-winkel gegaan; de winkelier belde met nummer 12339 en de stem is helemaal weg, precies wat ik wilde. Bedankt voor je  hulp, hartelijke groet,  Jos van Amsterdam

5 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • July 8, 2025

Goedemorgen ​@Josennel , dank voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Wanneer je de voicemail uitschakelt dan krijgt de beller na een aantal keer overgaan een melding dat de voicemail niet actief is of dat de oproep niet kan worden voltooid. Wat jij wil, dat de telefoon eindeloos overgaat of sowieso géén voicemailmelding krijgt als jouw voicemail is uitgeschakeld, is technisch gezien niet mogelijk. De verbinding/oproep moet ergens mee eindigen, het netwerk kan een oproep helaas niet eindeloos over laten gaan. Begrijp ook dat dit niet het antwoord is waar je op had gehoopt maar met alle goede wil van de wereld kan ik er ook niet iets anders van maken. Hopelijk weet je middels deze informatie wel waar je aan toe bent! En mocht je nog verdere of aanvullende vragen hebben, laat het dan ook vooral weten!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • July 9, 2025

Dag Jan, het probleem is inmiddels opgelost. Ik ben met mijn mobiel naar de KPN-winkel gegaan; de winkelier belde met nummer 12339 en de stem is helemaal weg, precies wat ik wilde. Bedankt voor je  hulp, hartelijke groet,  Jos van Amsterdam

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • July 9, 2025

Goedemorgen ​@Josennel en heel erg bedankt voor je terugkoppeling!

Eerlijk gezegd was de optie van het nummer 12339 te bellen mij niet bekend dus fijn dat je dit hier nog even met ons hebt willen delen :)

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 9, 2025

Oh ja, ​@Jan van KPN ???

Ik heb al ruim 11 jaar geleden daar m'n voicemail mee uitgezet.

Enne… als iemand 'm dan weer aan wil is het 12331 beltoets.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • July 9, 2025

Nee, dat wist ik oprecht niet ​@PeterG. Waarschijnlijk is dit wel iets wat ik zou 'moeten' weten maar dat is weer een ander verhaal. Heb net mijn eigen voicemail meteen uitgeschakeld ook, zo leer je nog eens iets!