Skip to main content

Klantnr ****  Ik wil graag mijn abonnement opzeggen en ik wil ook toestel afbetalen groetjes

 

Admin: klantnummer verborgen i.v.m. privacy, eigen topic voor je bericht aangemaakt

@Hilmi Allereerst welkom op ons Forum. Jammer om te horen dat je je abonnement wilt gaan opzeggen. Ik kan dit alleen niet voor je in orde maken, omdat de benodigde verificatie niet mogelijk is hier op het Forum. Je kunt het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice (0800-0402). 


@Hilmi Ik geen reactie meer van je gezien. Heb je het ondertussen via een andere weg weten te regelen? Als ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik dat natuurlijk graag.


Geen personeel van de KPN neem je nooit serieus van iemand Ik vind hem misselijk voor jullie Ik ben echt spuugzat Ik heb 10 keer gebeld zoveel gevraagd geen iemand mijn goede antwoord geeft


Als je toestelafbetaling nog loopt valt aan te nemen dat je ook nog in de 1- of 2-jarige periode van je abonnement zit. Dat kan dan niet opgezegd. Het nummer laten overnemen door een andere provider kan ook niet in de contractperiode.
Tijdens de contractperiode kun je wel van je abo af door de resterende maanden in één keer te betalen. Plus € 25 administratie kosten. (dat komt nog bij de toestelafbetaling in één keer).

Je toestel kun je wél voortijdig aflossen: https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/aflossen.htm .


@Hilmi Jammer dat je onze klantenservice zo ervaart.:slight_frown:
Je wilt, als ik je goed begrijp, je abonnement vroegtijdig aflossen binnen de contractperiode? Wat gebeurt er met je mobiele nummer, gaat deze naar een andere provider? Als dit zo is, kan je gewoon een nieuw contract afsluiten bij een andere provider en nummerbehoud aanvragen. Dan nemen zij het nummer over en krijg je van ons een afkoopsom van het gehele abonnement. 


Reageer