Skip to main content
Beantwoord

Ik wil oude telefoonrekeningen opvragen.

• August 27, 2021
  • 2 reacties
  • 114 keer bekeken

Henry Claudia Pelkman Gerrits
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Ik ben op zoek naar oude telefoonrekeningen. Graag zou ik ze van november 2019 t/m Juni 2020 nog willen ontvangen. Is dit nog mogelijk?

Beste antwoord door PeterG

Die zijn er nog, maar zonder belspecificatie. Ze worden 7 jaar bewaard. Maar de specificaties mogen slechts 6 maanden bewaard worden.

Via een moderator kunnen ze naar je toe. Vul je daartoe even je gegevens in je forumprofiel in en geef hier een seintje? Daarmee geef je tevens de toestemming.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • August 27, 2021

Die zijn er nog, maar zonder belspecificatie. Ze worden 7 jaar bewaard. Maar de specificaties mogen slechts 6 maanden bewaard worden.

Via een moderator kunnen ze naar je toe. Vul je daartoe even je gegevens in je forumprofiel in en geef hier een seintje? Daarmee geef je tevens de toestemming.

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • August 29, 2021

Hi @Henry Claudia Pelkman Gerrits! Wat @PeterG zegt klopt helemaal. Kun je het betreffende 06-nummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer nog toevoegen aan 'Persoonlijke Opmerkingen? Dan stuur ik ze naar je op :blush: