Skip to main content
Beantwoord

Ik wil verlengen met de Samsung Z Flip 5, maar ik zie het toestel niet staan

• July 1, 2024
  • 6 reacties
  • 59 keer bekeken

Hoi, ik wil mijn abonnement verlengen met de Samsung z flip 5 maar het toestel staat er niet bij.

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Vera ve. Dit toestel is niet meer verkrijgbaar is via onze KPN Verlengshop. Je kan natuurlijk altijd het toestel elders aanschaffen met een KPN abonnement, zoals Nick83 hierboven al aangeeft. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • July 1, 2024

Dan zult u een ander toestel uit moeten zoeken. Of dat toestel elders aanschaffen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 1, 2024

Weet jij of die weer op voorraad komt bij Kpn of dat hij weer tussen de keuzes komt te staan?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Vera ve. Dit toestel is niet meer verkrijgbaar is via onze KPN Verlengshop. Je kan natuurlijk altijd het toestel elders aanschaffen met een KPN abonnement, zoals Nick83 hierboven al aangeeft. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 1, 2024

Dank je wel voor je bericht. Kan ik dan bij iedereen het toestel kopen en verlengen met een kpn abonnement?

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • July 1, 2024

Dank je wel voor je bericht. Kan ik dan bij iedereen het toestel kopen en verlengen met een kpn abonnement?

Ja. U verlengt dan bij KPN sim-only. Zonder toestel dus.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 1, 2024

Ik koop ze hier in de lokale winkel, Optie 1, met kpn abonnement erbij. Dan kan je ook een lening afsluiten.

Of via winkel/site van mediamarkt, coolblue

Site Belsimpel.nl. Ook met kpn abonnement met lening.