Skip to main content

Goedemiddag,

Ik wordt bijna elke dag gebeld door het volgende nummer 088-7751031.

Nu blijkt het een nummer van KPN te zijn. ik heb dit nummer geblokkeerd omdat als ik opneemt niets hoort of een bandje of iets hoort zeer verdacht vandaar de blokkade. kunnen jullie klanten niet op een normale manier benaderen dus dat er KPN servicecenter in beeld komt bijvoorbeeld. En dan gewoon persoonlijk opnemen want ik lees wel meer van dit soort berichten en verschillende nummers. Ik heb ook geen idee waarom er gebeld word maar zo vaak bellen is meer stalking.

met vriendelijke groet Richard van Meerten

Hoi @RichardvM!
Ik heb meteen even met je meegekeken op basis van de gegevens uit je profiel. Helaas kan ik nergens vinden door wie of waarom je gebeld zou worden. Voor zover ik weet is het wel een van onze nummers maar ik kan niet herleiden wie of welke afdeling het is. Zo zou dit bijvoorbeeld ook een geautomatiseerd terugbelformulier kunnen zijn of een afdeling die terugbelt over een ticket maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat we je lastig vallen.

Op onze website Veelgebruikte telefoonnummers KPN kun je een overzicht vinden met alle 088 nummers waarmij wij bellen.

Is het inmiddels opgelost met het blokkeren van dit nummer?
Ik geef je feedback in ieder geval door!


Ik ben gister gebeld door dit nummer door iemand namens kpn met een of andere aanbieding. Vandaag weer gebeld maar er werd direct opgehangen. Dit lijkt een structureel dingetje te zijn bij kpn. Zoek maar eens op met google. 


Ik zie dat meerdere mensen met regelmaat gebeld worden door 088 7751031. Afgelopen vier dagen elke dag. Apart is wel dat ik het nummer heb geblokkeerd maar toch nog gebeld word.  Als dit opgelost kan worden graag.


Ik heb precies hetzelfde. Ook ik vertrouwde het niet en wordt elke dag gebeld.  U nummer geblokkeerd. Hoop dat het werkt!Â