Skip to main content

Mijn nummer is 06********

Ik word elke dag gebeld door nr +31 *********

Als ik terug bel geeft het een niet in gebruik

Kunt u  mij zeggen wie dat doet?

Gr Lea Paliczova

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt en privégegevens verborgen i.v.m. privacy

Hoi. Ik vermoed ten ernstige spoofing. Ze zullen niet uitgegeven nummer gebruiken in dit geval. Blokkeer dit nummer in je telefoon, dan kunnen ze niet meer bellen.

Het nummer is weg door een moderator. Ik kan het dus niet meer googlen. Dat zul je zelf even moeten doen.

0182 zijn deze woonplaatsen.

  • Ammerstol
  • Bergambacht
  • Berkenwoude
  • Gouda
  • Gouderak
  • Haastrecht
  • Hekendorp
  • Moordrecht
  • Polsbroek
  • Reeuwijk
  • Schoonhoven
  • Stolwijk
  • Vlist
  • Waddinxveen

Welkom op de community @JacobLea, dit zou inderdaad spoofing kunnen zijn zoals Peter al zegt. Zeker als het nummer zegt niet te bestaan als je het nummer terugbelt.

De Rijksoverheid geeft ook informatie over spoofing en wat je kunt doen: Wat kan ik doen bij een raar of nep-telefoontje (spoofing)?


Ik heb sinds een aantal weken ook last van dat ik dagelijks wordt gebeld door +316 nummers die blokkeer ik allemaal in het begin waren dit 8-10 verschillende nummers per dag nu zijn dat er 3-4 per dag en zijn altijd andere nummers geen idee wat ik hier verder aan kan doen maar wordt er gestoord van....


Ik kan me voorstellen dat je er gestoord van wordt @Joery1232, dat klinkt als heel veel! In de reacties boven jouw reactie geven we al tips wat je kunt bekijken en proberen in zo'n geval.


Nja ik heb letterlijk alles al geprobeerd maar valt weinig tegen te doen


Zulke lieden gebruiken random nummers. Daar valt niet tegen te vechten. 


Dat is het probleem inderdaad, je kunt er praktisch niets tegen doen. In de Kennisbank hebben we hier ook een artikel over die je er meer over verteld: 

 


Reageer