Skip to main content

https://forum.kpn.com/mobiel-15/servers-van-kpn-abonnement-werken-slecht-niet-545359

 

Ik zit al 2 jaar met dit probleem.

Als ik vecht voor mijn rechten worden mijn berichten verwijderd en gemodereerd. 

Ik betaalde 2 jaar voor een dienst die niet werkt.

Ik wacht al 2 jaar voor een oplossing. 

Wanneer komt de oplossing?

Compensatie? Voor 2 jaar lang betalen voor een dienst waar ik niks aan had?

Gewoon overstappen naar een ander als het daar beter is. Het leven is zo simpel.  Je gaat toch niet twee jaar met een probleem lopen. 


Ik betaalde 2 jaar voor een contract waar ik niet onderuit kon. Ik denk dat je niet helemaal snapt hoe een contract werkt.

 


 

Beste mensen Zo gaat het bij KPN! Er word doodleuk aanbevolen om over te stappen naar een ander merk.


Hallo @Dig4tal , dat is de mening van een forumlid, dus niet van KPN.


Superusers vertegenwoordigen KPN. Krijgen zelfs kerstpakketen en wifipunten :)  dus om mij nu te vertellen dat ik moet overstappen.. dat is van een KPN vertegenwoordiger.


Superusers vertegenwoordigen KPN. Krijgen zelfs kerstpakketen en wifipunten :)  dus om mij nu te vertellen dat ik moet overstappen.. dat is van een KPN vertegenwoordiger.

Hallo @Dig4tal , heb je daar een bron voor? Anders kan ik jouw reactie niet serieus nemen.

 


 


Ik word niet serieus genomen. Mensen vallen mij persoonlijk aan en dan word er gezegd dat ik aanval? Ik deel enkel de waarheid


Stap dan over, en als je betaald voor diensten maar niet krijgt heb je reden voor ontbinding van het contract. Als je echt niet krijgt waarvoor je betaald en de schuld light echt niet bij jouw maar bij de dienstverlener gaat de rechter mee in ontbinding.   


@SaltyBart  ja dat wou ik ook gedurende het contract maar dat werd geweigerd. Er bestaat geen oplossing voor een probleem dat door iedereen getest kan worden. 

Maarja ik wacht wel geduldig af met wat voor oplossing kpn komt.


@SaltyBart  ja dat wou ik ook gedurende het contract maar dat werd geweigerd. Er bestaat geen oplossing voor een probleem dat door iedereen getest kan worden. 

Maarja ik wacht wel geduldig af met wat voor oplossing kpn komt.


Niemand kan de gang naar de rechter tegenhouden, zelfs KPN niet. Aangezien je in twee jaar niet naar de rechter bent gestapt, zal het wel meevallen.


Dan moet je maar net het geld hebben voor een rechtzaak. 


Ha @Dig4tal, mijn collega Rutger heeft jou van reactie voorzien in je eigen topic:

  

@Dig4tal Het klopt dat er geen oplossing is. En er loopt ook geen onderzoek.

Je abonnement werkt; je kunt bellen, internetten en sms'en.

Het enige dat niet werkt is de partychat. Een andere APN instellen werkt geef je aan. Dat is dan in dit geval de oplossing. Van ons uit gaat dit niet anders worden.

 

Dat betekent niet dat wij je niet serieus nemen, dat betekent dat dit het antwoord op je vraag is. Het is jammer om te lezen dat je het daar niet mee eens bent, maar ik kan daar helaas niets aan veranderen. Daarnaast hoef je niet allemaal screenshots van gesprekken te plaatsen. Joep1965 zegt dat als je niet tevreden bent met KPN, het je vrij staat om over te stappen. Dat is mijns inziens een normale redenatie. Als ik zelf niet tevreden ben met een bedrijf waarvan ik diensten afneem, zou ik die keuze ook kunnen maken. 


Joep1965 zegt dat als je niet tevreden bent met KPN, het je vrij staat om over te stappen. Dat is mijns inziens een normale redenatie. 

 

Je quote nu het minst erge dat hij heeft gezegd. Dat van gauw wegwezen! En bel slachtoffer hulp laat je achterwege om je zo goed mogelijk in te dekken.

 

Verder als je aan een 2 jarig contract vast zit kun je in Nederland niet zomaar onder het contract uit. Je moet die 24 maanden gewoon betalen.

Ik heb het abbonement maar half kunnen gebruiken omdat het belangrijkste waarvoor ik het had afgesloten niet werkte. 

Bellen en sms doe ik amper het ging me puur om unlimited en een hotspot opzetten voor al mijn apparaten want waar ik woon is geen vaste internet aansluiting. 

Dus nu zit ik met het volgende ik heb 2 jaar moeten betalen voor iets dat niet werkt. Een oplossing voor het probleem bestaat zogenaamd niet dus dan wacht ik op een gepaste oplossing, Compensatie bijvoorbeeld aangezien ik 2 jaar heb betaald voor iets wat niet werkt.


Hallo @Dig4tal je schrijft dat je nu 2 jaar hebt moeten betalen, dan zijn die 24 maanden dus om, ben je contractvrij en kun je opzeggen met een maand opzegtermijn.

 


Het abonnement zal vast al opgezegd zijn. Je blijft toch niet bij een provider die niet levert? 

Voor iets wat niet werkt: dus het hele abonnement werkte niet? Dan heb je recht van spreken en kun je via een klacht ongetwijfeld je abonnementskosten terug krijgen.  


@Parossa 

Dat is exact wat ik van die 24 maanden probeer te doen. Ik zou blij zijn met bijvoorbeeld de helft van de kosten als compensatie.  Want het is duidelijk aantoonbaar dat er iets niet goed werkt.

Dat abonnement van die 24 maanden is idd klaar en ben gestopt met gamen door alle stress die KPN mij gaf. 

Nu heb ik gewoon een normale sim only van kpn. Ik heb hoop dat ze ooit de partychat fixen.


Wat bedoel je met de partychat?


https://forum.kpn.com/mobiel-15/servers-van-kpn-abonnement-werken-slecht-niet-545359/index3.html


Koop een Fritzbox en probleem opgelost 


Koop een Fritzbox en probleem opgelost 

Waarom denk je dat een FRITZ!Box dat probleem zal verhelpen?


Het gaat toch om mobiel internet?


Koop een Fritzbox en probleem opgelost 

Waarom denk je dat een FRITZ!Box dat probleem zal verhelpen?

Stabieler dan de EPB. Tel het aantal klachttopics eens daarover, en is verfijnder in te stellen. 


Geen idee hoe dat mijn probleem met unlimited oplost..... weetje het verschil wel tussen een router en mobiel internet?


Pardon??? 🤨

Je kan best normaal reageren en tot 10 tellen ipv zulke reacties te plaatsen. Of niet soms?!?

Maar goed, waarom is KPN verplicht om hun firewall in hun mobiele netwerk voor jou aan te passen? Waarschijnlijk komt het omdat de IP's niet persoonlijk zijn.