Skip to main content

Ik zal al 4x terug gebeld worden door kpn de laatste keer door de xl winkel in Zwolle ik. Vind dit een hele slechte zaak daar kpn heeft toegegeven dat het hun fout is waarom een klant zolang laten wachten  wij zijn een zakelijke klant maar als er niet met kpn kan worden gecommuniceerd hoe kan het probleem dan worden opgelost word nu al sinds 8 aug aan het lijntje gehouden ik vind dit een grote schande dat de  klanten service zo met klanten om gaat   graag concrete en snelle oplossing.   Hij boom 

 

Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

Haal s.v.p. z.s.m. je mailadres en mobiel nummer weg @Plentyplace , dit is een openbaar forum, wereldwijd voor iedereen zichtbaar.

 


Hoi @Plentyplace 

Welkom op de community van KPN.

Helaas worden terugbel afspraken nog maar mondjesmaat nagekomen, zeker bij de grote providers waaronder KPN, maar ook bij andere bedrijven.
In de meeste gevallen zit je te wachten op niets, en dat is vanzelfsprekend erg vervelend en irritant.
Daarbij wil ik even aangeven dat inkomende telefoontje bij de klantenservice altijd voor gaan, boven het terugbellen van klanten, dat was al zo toen ik zelf nog werkzaam was op de klantenservice.
Wat uiteraard niet wegneemt, dat afspraak = afspraak is!

Je zou sowieso even terug kunnen gaan naar de KPN XL winkel in Zwolle, en daar navraag kunnen doen waarom je niet bent teruggebeld, aan de verkoper die jouw dit heeft toegezegd.
En als je er dan toch bent, kunnen ze gelijk voor je op zoek naar een oplossing.

Als mede klant van KPN, maak ik geen terugbel afspraken meer met de klantenservice van KPN of een ander bedrijf, maar hou ik de regie in eigen handen.
Ik bel dan gewoon zelf, op een moment dat het mij uitkomt.

Maar ik ben het uiteraard als mede klant volledig met je eens, dat absoluut geen schoonheidsprijs verdiend.

 

 


Goedemorgen @Plentyplace. Dat is natuurlijk bijzonder spijtig. In mijn ogen is afspraak ook afspraak. Dit is primair een klant helpt klant en consumenten community. Mocht je nog niet zijn gebeld neem dan even direct contact op met zakelijk op 0800-0403.


Reageer