Skip to main content
Beantwoord

Ik zou graag met een Save of KPN Webcare medewerker even een privé bericht willen sturen over een kwestie

  • April 2, 2020
  • 6 reacties
  • 142 keer bekeken

ronald58
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5

Goeden morgen, 

 

Wie kan ik berichten? :wink:

 

groet ronald 58

Beste antwoord door Nadia

Hoi @ronald58, leuk dat je op ons forum actief bent. Welkom! Het is op een platform als deze gebruikelijk dat je een vraag stelt via een (openbaar) topic. Zo kunnen andere mede forumleden je helpen. Hier vind je heel veel deskundigen die je graag bijstaan met advies en raad.
Kijk hier gerust nog even rond om te zien of je het antwoord kunt vinden, want jouw vraag zal vast vaker zijn gesteld. Met die online informatie moet het lukken je vraag op te lossen. Staat de informatie hier niet? Vermeld dan hier in je topic waarmee we je kunnen helpen. De community pakt het dan zo snel mogelijk op. Voor meer informatie: KPN - Starten op het KPN Forum

Toch liever privécontact? Dat kan! Je kunt ons 24\7 bereiken op: 0800 0402. Of ga een chatgesprek met ons aan via de kpn.com/contact pagina. Selecteer eerst waarover je vraag gaat en je wordt dan doorgezet naar het juiste kanaal. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • April 2, 2020

Hoi @ronald58, leuk dat je op ons forum actief bent. Welkom! Het is op een platform als deze gebruikelijk dat je een vraag stelt via een (openbaar) topic. Zo kunnen andere mede forumleden je helpen. Hier vind je heel veel deskundigen die je graag bijstaan met advies en raad.
Kijk hier gerust nog even rond om te zien of je het antwoord kunt vinden, want jouw vraag zal vast vaker zijn gesteld. Met die online informatie moet het lukken je vraag op te lossen. Staat de informatie hier niet? Vermeld dan hier in je topic waarmee we je kunnen helpen. De community pakt het dan zo snel mogelijk op. Voor meer informatie: KPN - Starten op het KPN Forum

Toch liever privécontact? Dat kan! Je kunt ons 24\7 bereiken op: 0800 0402. Of ga een chatgesprek met ons aan via de kpn.com/contact pagina. Selecteer eerst waarover je vraag gaat en je wordt dan doorgezet naar het juiste kanaal. 


ronald58
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • April 11, 2020

Hai Nadia,

 

Bedankt :thumbsup_tone2: voor het meedenken, maar ik zou toch graag een persoonlijk privé bericht willen geven, over een kwestie van vorig jaar, wat totaal fout gelopen is met de afspraak die ik gemaakt heb.

Niet alles is voor dit forum bestemd. 

 

Ik heb diverse malen geprobeerd te chatten, maar  kom niet door?

 

Zou je mij kunnen helpen om een privé bericht te mogen sturen naar je als moderator dan ook heel graag :wink:

Of je kan of mag het ook niet oplossen:upside_down:

gr ronald 


huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • April 11, 2020

Hoi @ronald58 

Je kunt ook een klacht via het contactformulier op de website insturen.
 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 11, 2020

Je kunt ook gewoon hier jouw vraag stellen. Als je zorgt dat adresgegevens, e-mailadres en telefoonnummer in jouw profiel staat, dan kan Nadia in jouw dossier kijken. En niemand anders weet wie jij bent. 
 

Er staan hier op het forum tienduizenden anonieme vragen, dus die van jou kan er ook nog wel bij. 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • April 11, 2020

Ronald58 weet heel goed hoe het werkt gezien het aantal topics en reacties.


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • April 13, 2020

Hey @ronald58, voor één-op-één gesprekken ben je bij de KPN Klantenservice aan het juiste adres. Je kunt dan telefonisch of via chat contact met ons opnemen. Als je gebruik maakt van het forum plaats je hier je vraag / klacht openbaar. Jouw persoonlijke gegevens in je forumprofiel zijn niet zichtbaar voor anderen, je bent dus niet traceerbaar. Dat kan alleen een moderator inzien. Stel hier gerust je vraag.

Is de klacht niet voor het forum bestemd? Vul dan het klachtenformulier in dat Huistijger je aanreikt. Dan wordt er binnen 10 werkdagen telefonisch contact met jou opgenomen.