Skip to main content
Beantwoord

In afwachting van uitbetaling inruilbonus door Recommerce

• November 27, 2025
  • 1 reactie
  • 87 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Uit emails die ik heb ontvangen vanuit Recommerce blijkt dat de bonus validatie ( 150 euro , die ik krijg als extra tijdens het bestellen van de Iphone 17 , nog steeds ter validatie ligt bij KPN .

“ de bewijsstukken voor je bonus zijn gecontroleerd op 20/10/25 , we wachten op validatie van je bonus, die is afhankelijk van KPN, de wachttijd voor validatie is max 30 dagen “ 

Die 30 dagen zijn onderhand voorbij , maar na nog een email richting Recommerce blijft het stil , ook nog geen storting . 

Best KPN , als je met zo’n partner samenwerkt zorg dat ook dat de afhandeling goed verloopt . 

Gezien de berichten rondom de betalingen en afhandeling van Recommerce lijkt dat op dit moment niet. 

Graag zie ik mijn betaling snel te gemoed . 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@MHermans, welkom op onze community, het lijkt erop dat hier wat vertraging is opgelopen. Ik kan het helaas niet bespoedigen maar ik hoop dat het snel geregeld is.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 28, 2025

Hoi ​@MHermans, welkom op onze community, het lijkt erop dat hier wat vertraging is opgelopen. Ik kan het helaas niet bespoedigen maar ik hoop dat het snel geregeld is.