Skip to main content

Hoi,

29 november 2022 heb ik contact gehad over het vervangende toestel. 

Deze zou binnen vier weken geleverd worden. 

Het is inmiddels 3 januari 2023. Is er al een update wanneer ik het toestel kan verwachten?

Hallo @Murieljanssen, het streven is binnen 4 weken. We zien helaas regelmatig uitloop. Mocht je het toestel na deze week nog steeds niet hebben, trek dan even aan de bel. 


🤨 ik heb op 23 december de toezegging van > 4 weken … Na een half jaar gedoe ben ik er zo onderhand wel klaar mee … Vanaf het eerste contact over het probleem al anderhalf maand verder. Snap eigenlijk niet zo goed waarom het zolang moet duren. Als ik zo her en der lees kan het nog weken duren😔 en ja jullie KPN vergoeden 100% de kosten van het abonnement maar heel eerlijk ik wil gewoon weer bereik! Niet onderweg bang hoeven zijn dat mijn navigatie uitvalt … Dusssssss

 


Hallo @Murieljanssen, het streven is binnen 4 weken. We zien helaas regelmatig uitloop. Mocht je het toestel na deze week nog steeds niet hebben, trek dan even aan de bel. 

Hoi Jeroen, 

 

inmiddels maandag 9 januari en het toestel afgelopen week niet ontvangen. Kun je checken of het proces wel in werking is en wanneer ik het toestel ongeveer kan verwachten?

 

bedankt! 


Ik heb gereageerd op jouw privébericht @Murieljanssen 


Beste @Murieljanssen, er wordt uitgezocht wat er nu precies aan de hand is. Mijn collega's gaan voor je aan de slag en hopelijk heb je snel je toestel in huis. Zodra we een terugkoppeling krijgen, laten we het natuurlijk weten. 


Beste @Murieljanssen, er wordt uitgezocht wat er nu precies aan de hand is. Mijn collega's gaan voor je aan de slag en hopelijk heb je snel je toestel in huis. Zodra we een terugkoppeling krijgen, laten we het natuurlijk weten. 

Ik heb er zelf achteraan gebeld en blijkbaar lag de hele regeling rondom mijn toestel stil omdat het van de ene afdeling overdragen werd naar de andere en mijn gegevens niet goed meegekomen zijn. Ik heb nu voor de 30ste keer de toezeggen “we gaan het regelen” gekregen aan de telefoon, maar ik houd m’n hart vast.