Skip to main content
Beantwoord

In de KPN winkel simkaart ophalen in verband met ingang nieuw abonnement

• March 7, 2025
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

Ik ging gisteren overschakelen naar jullie maar ben mijn simkaart thuis vergeten. Kan ik nu langs een kpn winkel gaan en dat zij daar een simkaart regelen met mijn abonnement erop? 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@NicolevdE ,

Je kunt altijd bij een KPN-winkel terecht voor een werkend simkaartje. Als jouw abonnement inderdaad al gestart is, dan zal het simkaartje meteen werken. Je loopt bij wijze van spreken bellend de winkel uit. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 7, 2025

Hallo ​@NicolevdE ,

Je kunt altijd bij een KPN-winkel terecht voor een werkend simkaartje. Als jouw abonnement inderdaad al gestart is, dan zal het simkaartje meteen werken. Je loopt bij wijze van spreken bellend de winkel uit. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • March 10, 2025

Hoi ​@NicolevdE , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Hallo ​@NicolevdE ,

Dit antwoord is helemaal correct en zodoende heb ik deze ook gemarkeerd als 'best answer'. Hopelijk weet je hiermee waar je aan toe bent. Mocht je ooit weer vragen hebben of ergens niet uitkomen, laat het dan vooral weten!