Skip to main content

Mijn schoonvader heeft geen voicemail, maar als wij hem bellen op zijn mobiel en hij is in gesprek met iemand, dan horen wij geen in gesprek toon. Hoe moeten we bij hem dan instellen dat wij de in gesprek toon krijgen?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit is al zo sinds het begin van de mobiele telefonie. Ik had dit al op mijn ATF telefoon 20 jaar geleden.…

 

Dat werkte zelfs 25 jaar geleden al zo :wink::sunglasses: 


Da's heel raar, want tot begin vorig jaar kregen wij altijd een in gespreks toon!

Kan het bij andere providers anders werken?


Mijn schoonvader heeft geen voicemail, maar als wij hem bellen op zijn mobiel en hij is in gesprek met iemand, dan horen wij geen in gesprek toon. Hoe moeten we bij hem dan instellen dat wij de in gesprek toon krijgen?

Wisselgesprek op zijn toestel, ik neem aan een smartphone, uitzetten.


Ik zie nergens een instelling over wisselgesprek op zijn telefoon. Op de mijne trouwens ook niet.


Druk op telefoon (applicatie) en dan naar instellingen rechts boven en dan oproepen.


Wisselgesprek gevonden (wel ergens anders: Instellingen - aanvullende insyellingen), maar dat staat uit.

Die FDN nummers zeggen mij niets.

 


Dit is wel op de telefoon van je schoonvader??!! Met je vraag gaat het dus niet om of bij jou wisselgesprek aan is.

hij is in gesprek met iemand, dan horen wij geen in gesprek toon. Hoe moeten we bij hem dan instellen dat wij de in gesprek toon krijgen?

bel hem eens via 3G als ie in gesprek is (moet je dat wel weten ha ha).

Krijg je via 3G wel een bezettoon?


Ik krijg geen 3G, alleen 4G. Hij ook. Resultaat hetzelfde...geen in gesprek toon.


Ik krijg geen 3G, alleen 4G.

Je kunt gewoon instellen dat je phone niet hoger dan 3G gaat. En ook zelfs 2G.

 

Maar je hebt nu toch via 3G gebeld…. of niet.

Resultaat hetzelfde

 


Gebeld met 4G. Ga nu op vakantie. Daarna zien we verder.

Alvast bedankt voor het meedenken...


Fijne vakantie! :grinning: