Skip to main content
Beantwoord

In termijnen betalen

  • December 30, 2019
  • 2 reacties
  • 68 keer bekeken

Hoi, ik heb 2 maanden achterstand ik wil dit graag in 2 termijnen betalen als dit kan en 1 januari kan weer betalen. Ik kan nergens een link voor betalingsregeling vinden alleen uitstel van betaling vind ik. 
Is er een mogelijkheid? 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Beste antwoord door RBxx

  

Hallo @Bila 

In deze situatie kan je het beste contact opnemen met de afd. collections. Alleen die afdeling kan samen met jou bepalen wat mogelijk is.

Bel daarvoor met KPN op 0800 0402 en vraag naar collections.

De afdeling is alleen telefonisch bereikbaar op werkdagen (ma-vr) van 08:30 - 17:30.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 30, 2019

  

Hallo @Bila 

In deze situatie kan je het beste contact opnemen met de afd. collections. Alleen die afdeling kan samen met jou bepalen wat mogelijk is.

Bel daarvoor met KPN op 0800 0402 en vraag naar collections.

De afdeling is alleen telefonisch bereikbaar op werkdagen (ma-vr) van 08:30 - 17:30.


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • December 30, 2019

Welkom op het forum, @Bila! Bij een dergelijke achterstand is de kans al aardig aanwezig dat je in de buurt komt van afsluiting. Neem dan ook inderdaad vandaag nog contact op via de telefoon. Dat is de snelste manier en dan kan er gekeken worden wat de opties zijn.