Skip to main content

Goedemiddag,

Voor mijn mobiele abonnement zou ik graag de datum van mijn automatische incasso aan willen passen.

Hoor graag waar ik dat kan aanpassen of bij wie ik dit kan aangeven.

Alvast bedankt .

Hallo @jaap schonewille , dat lukt helaas niet in MijnKPN, daar zul je even voor moeten bellen met KPN.


Ok helaas, dank voor je wel voor je reactie JanD, 


@jaap schonewille Welkom op ons Forum! Je hoeft niet per se te bellen, ik kan de datum ook voor je aanpassen. Als je nog niet gebeld hebt en mijn reactie komt nog op tijd. Zou je dan ook nog je klantnummer en laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer willen toevoegen aan je profiel? Je kan het klantnummer vinden in MijnKPN > factuur.


@jaap schonewille Welkom op ons Forum! Je hoeft niet per se te bellen, ik kan de datum ook voor je aanpassen. Als je nog niet gebeld hebt en mijn reactie komt nog op tijd. Zou je dan ook nog je klantnummer en laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer willen toevoegen aan je profiel? Je kan het klantnummer vinden in MijnKPN > factuur.

Lisa bedankt voor je reactie, ik heb de gegevns toegevoegd. en een opmerkeing geplaatst voor de gewenste incasso datum.

hoop dat u zo voldoende gegevens heeft .


@jaap schonewille Excuses voor de late reactie. Zoals je waarschijnlijk al gezien hebt in de mail is het aangepast nu. Ik heb de factuurdatum verschoven naar de 24e van de maand. Gemiddeld 5-7 dagen later vindt de incasso plaats. We kunnen het nooit helaas voorspellen i.v.m. het weekend. Laat je het weten als ik nog iets voor je kan betekenen? 


Reageer