Skip to main content

Beste,

Op 12/08/2020 ging er een eerste incasso van mijn rekening echter heb ik geen contract bij KPN afgesloten. Kan u mij aub die factuur bezorgen per mail en dit controleren?

****
 

Danku.
Nele 

 

Admin: gegevens verwijderd en opgeslagen

Welkom op ons Forum @nelebon. Wat raar dat je een factuur hebt gekregen terwijl je helemaal geen diensten van KPN afneemt. 

Kun jij jouw forumprofiel aanvullen met jouw 06-nummer, postcode + huisnummer, naam, geboortedatum, factuurnummer en rekeningnummer? Eventueel ook graag de gegevens die op de factuur staan. Deze gegevens in het forumprofiel kunnen alleen jij en ik (en andere forumcollega's van mij) inzien. Mocht je nog geen contact met ons hebben gehad, dan ga ik voor je aan de slag!


Ik heb geen contract met KPN (ben geen klant van KPN of zusterbedrijven) en dus ook geen factuur gehad maar er is wel een eerste incasso van mijn rekening. Op dat moment was ik ook woonachtig in België. Vandaar dat dit niet klopt. Ik vul mijn profiel verder aan, en dus graag dat u hiermee aan de slag gaat. 


Bedankt voor de gegevens! Ik zie dat er op 29-10 een klacht is ingediend. Mijn collega die dit in behandeling heeft heb ik net gesproken. Ze gaat je vandaag bellen 🙂 Wacht dat dus even af. Dan ga ik er vervolgens van uit dat alles goedkomt. 


 


Ik was even benieuwd of het nog opgelost is aan de telefoon. Zo niet, dan hoor ik het graag als ik nog iets voor je kan doen!  


Reageer