Skip to main content

Heb plotseling geen bereik meer. Hen een Xiaomi Redmi Note 9 Pro. Hoe kan ik dit oplossen ?

Beste @willym, welkom! Dat is rot! Heb je je toestel al eens uit en weer aan gezet? Dat wil wel eens helpen. Zo niet, vul dan gerust je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s). Heb je de mogelijkheid om de simkaart in een ander toestel te proberen? Doet ‘ie het dan wel? En heb je ook de mogelijkheid om ergens anders, minimaal 5 kilometer verderop, te proberen of het daar wel werkt? 


Ha @willym Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er graag vanuit dat het probleem inmiddels opgelost, maar als je nog hulp nodig hebt lezen we het graag! 


Netwerk herstellen kan soms ook helpen of je simkaart even verwijderen en opnieuw plaatsen.

Ga naar Instellingen > Netwerk en internet  > Opnieuw instellen. Als u deze reset uitvoert, worden uw verbindingsproblemen mogelijk opgelost.


Bedankt voor jullie reacties.

Probleem is inmiddels opgelost. Oorzaak was het simkaartjes. Heb een ander simkaartje geplaatst, probleem was opgelost.

Nogmaals bedankt iedereen.


Top