Skip to main content
Beste,



Ik lees bovenstaand omdat ik dezelfde problemen ervaar. Ineens slecht bereik vanuit huis.

Aangezien ik heel veel bel, is dit uitermate storend. Voorheen was het bereik goed. Heb mn telefoon nu op 3G staan, maar ook daar niet erg veel bereik. Zou fijn zijn als er ook bij mij in de buurt iemand onderzoek kan doen naar de bereikbaarheid en eventuele veranderingen.



Hartelijk groet,

René van Maanen



Admin: Bericht afgesplitst van Slecht bereik met 4G
Hoi René, welkom op het forum.



Ik denk graag met je mee en kijk dit ook na. Voor de duidelijkheid: dit komt alleen thuis voor en niet op alle plekken?



Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Hallo Alex,



Dank voor je reactie.

Het valt me vooral thuis op omdat ik vanuit huis werk. Ik heb nooit eerder last gehad van slecht bereik. Met deze telefoon ook niet.



Groet Rene
Dankjewel voor je gegevens, op dat adres zouden er geen problemen moeten optreden.



Ik zie op je adres ook een prepaid nummer actief, heeft dat nummer ook last van slechte 4G? En wat gebeurt er als je buiten bent in de tuin? Hetzelfde?
De prepaid heeft hetzelfde bereik. Maar mijn dochter gebruikt alleen WiFi, dus daar geen probleem. Als ik naar buiten loop merk ik hetzelfde verschil als dat ik in het huis rond loop. Op sommige plekken is het bereik beter, en op sommige plekken wordt de lijn slecht (hakkelen) Ik heb wel het idee dat buiten beter is dan binnen.
Woon je misschien in de buurt van hoogspanningskabels? Want ik hoor wel eens dat je dan ook slecht bereik hebt...
@Nick83, nee hoor. En woon er ook al 10 jaar. Heb altijd goed bereik gehad. Is iets van de laatste maanden.
Duidelijk René, dan moet daar iets aan de hand zijn als het al jaren goed heeft gewerkt. Ik heb onze technische dienst aangestuurd om dit te onderzoeken. Dit wordt in de loop van volgende week opgepakt afhankelijk van de drukte, ze zullen nog contact met je opnemen.
Fijn Alex,



Alvast dank voor je hulp.



Groet René