Skip to main content

We krijgen vanaf volgende maand een inflatie correctie, zie ik staan op mijn factuur. Dit is op het basis bedrag exclusief de combi kortingen etc. Alleen ik maak wel gebuik van combikorting, betaal 25 euro in de maand voor alles onbeperkt. Maar zie dit niet terug op mijn factuur, wat zou betekenen dat de inflatie toegepast wordt op het gehele bedrag..

En waarom is een nieuw abbonement met dezelfde voorwaarden nog wel 25 euro dan als je deze nu afsluit? 🫤

Hallo @RBkpn de inflatie-correctie wordt niet hoger dan €2,50 per mobiel abo.

 


Hallo @RBkpn , De berekening wordt toegepast op de basisprijs van het abonnement.
Het combivoordeel blijft ongewijzigd. Zoals @JanD zegt, is de verhoging beperkt tot € 2,50.
Daardoor is het resultaat € 27,49 in plaats van € 27,73.


Meer informatie is te lezen op: Inflatiecorrectie mobiel 2023 | KPN.com

De inflatiecorrectie wordt alleen toegepast op abonnementen die vóór 1 juli 2023 zijn ingegaan.

 

RBxx edit:  berekening in afbeelding gecorrigeerd.


Mooi is dat, net een paar maanden geleden overgestapt van Simpel waar ik al 8 jaar zat en waar nog nooit een prijscorrectie is doorgevoerd en nu ineens een prijscorrectie van 2,50..👎👎👎👎

Dit betekend dat ik zo snel mogelijk weer terug ga naar Simpel, meer vertrouwen dat Simpel de afgesproken prijs blijft hanteren!
 

 

 


Dan zou ik toch eens deze pagina op de Simpel website bekijken 😉

https://www.simpel.nl/klantenservice/inflatiecorrectie/

Wanneer gaat de correctie in?

We corrigeren het abonnementstarief elk jaar in januari.


Reageer