Skip to main content
Ik heb een zorgeloos instap abonnement waar ik €23.65 per maand voor betaal. In de app staat dat ik per 1 juli €24,31 ga betalen. De laatste inflatiecorrectie was op 1 oktober 2018. Is er nu na 9 maanden alweer eentje? Op de site van KPN staat dat deze correctie 1x per jaar is.
Hallo Caroline,



Dan was de verhoging in 2018 kennelijk later in het jaar dan in 2019. Als KPN de volgende verhoging van de inflatiecorrectie ergens in 2020 uitvoert, houden ze zich aan de melding op de website.
Op de site van KPN staat dat er 1x per jaar een correctie plaatsvindt, per 1 oktober. Als dit ook een inflatiecorrectie is, zijn het er twee binnen een jaar.
OK, dan is het nu geen inflatiecorrectie.

Een moderator zal jou dan van een verder antwoord gaan voorzien.
Hallo @Caroline56 , normaliter communiceert KPN per post of per e-mail over prijswijzigingen.
Ik heb geen post of email hierover ontvangen. Vraag me dus af waar deze prijsstijging vandaan komt.
Nu, 1 juli, staat in de mijn KPN app weer het oude bedrag van € 23,65 als kosten van het abonnement . Foutje geweest in de app?
Hoi @Caroline56 . Wat vervelend dat er zomaar een verkeerd bedrag in de app stond. Ik heb hier geen verklaring voor maar het zou kunnen dat er tijdelijk ergens iets misging.

Mocht je nog steeds twijfelen, vul je profiel aan en geef mij een seintje dan kan ik het allemaal even controleren.
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je momenteel voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog andere vragen hebben, stel ze gerust! 🙂