Goedenacht allemaal,
de volgende vraag speelt mij parten, hopenlijk kan een medewerker van KPN of een ervaren mede forumlid mij helpen.
ik ben lid van het Veteranen Search Team, een non-profit organisatie die op verzoek van de politie helpt bij de opsporing van vermisten. Ik zit voor deze in het GEO team. Wij brengen infra in kaart, lopen mogelijke routes na, camera’s etc. Etc. (Meer info hieroger geef ik heel graag via een privébericht). Wij als GEO team maken hierbij ook gebruik van telefoonmasten als de telefoon in het netwerk zit en de vermiste deze bij zich heeft. (Alles via politie, wij kunnen NIET aan gegevens). Mijn vraag, na deze inleiding is;:
als een telefoon in het netwerk zit, en deze straalt aan op een mast, kan dit dan op elke cel van die mast zijn? Voor ons is dit cruciaal want een verbinding op cel A geeft ons een ander zoekgebied dan een verbinding op cel B of C. Als de vermiste op mast x is aangestraald en de mast geeft deze gegevens aan ons, welke cel is het dan? Als cel A naar het zuiden gericht is met een straalhoek van 180° en cel B naar oost met 180°…
afijn jullie snappen wel waar ik heen wil.
bedankt voor het lezen van dit epistel en alvast dank voor alle antwoorden