Skip to main content

Ik heb een abonnement voor mijn mobiel dat nog 1.5 loopt. Kan ik daarvan af en hoe hoog zijn de opzegkosten?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

1.5 wat? Jaar? Maand? Week?

Je moet volgens mij gewoon de resterende maanden abonnementsgeld in 1 keer betalen. En dan ben je er vanaf.

Waarom wilt u er vanaf? Zit er ook een toestel bij?


Ik kan voor t zelfde geld 15 euro elders onbeperkt mbs krijgen en heb nu maar 2gb per maand. Hoopte op een overstap maar dat kost me teveel. 1,5 jaar....


Ok. Bij wie kan je voor 15 euro onbeperkt krijgen dan?


Bij budgetmobiel ('jullie kpn netwerk) 


Heb je goed naar de voorwaarden gekeken? Datasnelheid en verbruik in de  EU?


Bij budgetmobiel ('jullie kpn netwerk) 

Op de site staat:

Datasnelheid: Max. 5.0 Mbps down / 1.0 Mbps up

Dat is niet zo snel hoor. Zoals Joep ook al zegt...


Hi @Jannekesdg, ik zie dat Joep en Nick hier al enige uitleg en context bij hebben gegeven.

Bij KPN ligt de internetsnelheid een stuk hoger, via 4G kan je theoretisch 100Mbit/s down behalen. Gemiddeld ontvang je met 4G in Nederland 20 Mbit/s down- en 10 Mbit/s uploadsnelheid, het viervoudige van wat ze bij Budgetmobiel aan maximale snelheid bieden. 

Als je nu niet genoeg hebt aan 2Gb, kan je binnen je Hussel abonnement voor een grotere bundel kiezen, is dat misschien een goede optie voor jou? 


Hi dank voor jullie reacties. Ik ben heel tevreden over dat abonnement van budgetmobiel. Gebruik het nu in de vakantie een maand en zelfs als ik mijn hotspot aanzet en met mijn man samen de verbinding gebruik is het nog heel prima! Dank voor jullie suggesties mijn vraag is beantwoord en Case Closed!