Skip to main content

Goedemorgen,

 

Momenteel heb ik een prepaid sim kaart bij Vodafone. Ik zou echter graag een sim only abonnement bij jullie af willen sluiten. Hoe gaat dat in zijn werk? Behoud ik dan mijn nummer? En hoelang duurt dit?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @MarloesFl ,

Je kunt tijdens de (online) bestelling aangeven dat je jouw eigen nummer wilt behouden. 

https://www.kpn.com/shop/mobiel/sim-only?icid=toptaak6-simonly

Overstappen

Bekijk als je overstapt altijd eerst vanaf welke datum je je huidige contract kunt opzeggen. Zo voorkom je onverwachte kosten.

Nummerbehoud

Wil je overstappen naar KPN, maar geen nieuw nummer uit je hoofd leren? Geen probleem! Bij KPN behoud je gratis je eigen nummer. Geef tijdens je bestelling aan welk 06-nummer je wilt hebben, dan regelen wij de rest. Je kunt al 120 dagen voor het einde van je huidige abonnement nummerbehoud aanvragen.

 

En hoelang het duurt ? 

Verzending en bezorging

Kies je voor Sim Only met een standaard simkaart? Dan ontvang je je simkaart per post. Hierbij geldt: vóór 18:00 uur besteld, morgen in huis. Heel soms kan zo zijn dat je langer moet wachten, bijvoorbeeld door drukte. Tijdens je bestelling zie je staan wanneer je het product kunt verwachten. Je kunt dan ook aangeven welke leverdatum jou het beste uitkomt.

Kies je voor e-sim? Dan heb je geen fysieke simkaart nodig. Met de MijnKPN app activeer je de e-sim rechtstreeks op je smartphone.

 

Lukt het aanvragen niet online?

Je kunt ook langslopen bijeen KPN-winkel. Of je belt met 0800-0402. Doordeweeks van 8.00 tot 20.00 en op zaterdag tot 17.00.